Join 75,000+ Looksmaxxing Members!

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

Did I mog in high school?

zombiebeatz2006

Most Philosophical of the Cro-magnid race
Banned
Reputable ★
Established ★
Solutions
2
Online time
5d 20h
Guild
rest for this summer
IMG_1569.webp

Im 15 here and it’s also prof that im 6’6
Wasn’t working out here either

My face looks deformed but it’s just de camera quality

Register to hide this ad
Haha nej hörde bara att ni blev catchade av någon lärare i nån klasschatt
Bror va de hände aldrig henne de va JAG SOM BKEV DE, hur fick du äns reda på de😭 svär om du är med i den där cringe gruppen hon har på TikTok eller nåt

Bror va de hände aldrig henne de va JAG SOM BKEV DE, hur fick du äns reda på de😭 svär om du är med i den där cringe gruppen hon har på TikTok eller nåt
Nah är inte med i något har inte kontakt med henne😭 hörde bara någon blev catchad på peptides och shittalk, minns inte vad läraren hette de va typ Mats eller något

View attachment 344780
Im 15 here and it’s also prof that im 6’6
Wasn’t working out here either

My face looks deformed but it’s just de camera quality
U look like the kid who js sits in the back and stares at people hardly but ppl dk if he’s js special or trying to hurt someome

Nah är inte med i något har inte kontakt med henne😭 hörde bara någon blev catchad på peptides och shittalk, minns inte vad läraren hette de va typ Mats eller något
Bror va vart hörde du de, hur kommer den här infon ut lol, jag blev catchad med insulin sprutor i min väska och min chatt med nån annan blev leakad där vi snacka jätte mycket skit.

U look like the kid who js sits in the back and stares at people hardly but ppl dk if he’s js special or trying to hurt someome
Im just autistisk

Bror va vart hörde du de, hur kommer den här infon ut lol, jag blev catchad med insulin sprutor i min väska och min chatt med nån annan blev leakad där vi snacka jätte mycket skit.
Fick reda på det på org förra året tror jag

Also breathes with his monthly loudly like he’s been starved and is gonna try and eat SOMEONE
LOL OMG, And i actually eat raw meat and stuff

Fick reda på det på org förra året tror jag
Svär om hon Miriam gjort ett konto där och sagt allt de där som att de va hon som gick igenom de, kan du SNÄLLA försöka hitta den threaden asså jag ber dig

Users who are viewing this thread

Back