Join 82,000+ Looksmaxxing Members!

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

Discussion Amsterdam is by far the best city in Europe

Deleted Member 38261

I need to focus on life
Reputable ★★
Established
Online time
6d 13h
Because I'm from there 🤙💯 Our buildings look the best

You ever been here?

P14-Amsterdamse-Grachten-min-scaled.jpg.webp

i was there once as a kid! i really liked all the biking stuff it was fun, very pretty

istanbul isthe best city in te world my n***a... napoleon and shit you know? that cumskin? he said the world s captial would be istanbul. and propher mohammed said something about the army who conquers istanbul idk i forgot. and thats turks n***a.

istanbul isthe best city in te world my n***a... napoleon and shit you know? that cumskin? he said the world s captial would be istanbul. and propher mohammed said something about the army who conquers istanbul idk i forgot. and thats turks n***a.
numbthepain is hashtag TVRKED

Woww ik wist niet dat je weer terug ging studeren, veel succes bhai
Dankjewel bhai 😊 ja ik heb geen keus, ik heb geen diploma 🥲 en ook geen werkervaring o.i.d., plus wat ik wil doen daar heb je een diploma voor nodig. Wat studeer je aankomend jaar?

Dankjewel bhai 😊 ja ik heb geen keus, ik heb geen diploma 🥲 en ook geen werkervaring o.i.d., plus wat ik wil doen daar heb je een diploma voor nodig. Wat studeer je aankomend jaar?
Woww kword hier vrolijk van😻 je gaat waarschijnlijk dan ook minder tijd spenderen op deze forums toch? En wat wil je doen dan als richting
Ik ga volgend schooljaar economie wiskunde doen
Laatse jaar opt middelbaar ook😭 kvoel me oud

Woww kword hier vrolijk van😻 je gaat waarschijnlijk dan ook minder tijd spenderen op deze forums toch? En wat wil je doen dan als richting
Ik ga volgend schooljaar economie wiskunde doen
Laatse jaar opt middelbaar ook😭 kvoel me oud
Hahah nee hoor ik blijf gewoon lekker shitposten 😄 economie en wiskunde pakket, bedoel je? Dus je wilt iets met business zeker gaan doen op het hogere onderwijs?

Hahah nee hoor ik blijf gewoon lekker shitposten 😄 economie en wiskunde pakket, bedoel je? Dus je wilt iets met business zeker gaan doen op het hogere onderwijs?
Hahaha zorg er gwn voor datje niet teveel shitpost bhai
En ja economie wiskunde pakket bedoel ik, beide vakken vind ik heel interessant dus drm

Hahaha zorg er gwn voor datje niet teveel shitpost bhai
En ja economie wiskunde pakket bedoel ik, beide vakken vind ik heel interessant dus drm
Haha komt goed hoop ik. Ben je goed met cijfers? Want bij economie en wiskunde heb je dat nodig. Volgens mij wel anders zou je het niet kiezen, denk ik. Wat ben je van plan om later te worden?

Haha komt goed hoop ik. Ben je goed met cijfers? Want bij economie en wiskunde heb je dat nodig. Volgens mij wel anders zou je het niet kiezen, denk ik. Wat ben je van plan om later te worden?
Ja ik ben best wel goed met cijfers ik hou van rekenen maar de wiskunde die ik nu krijg heeft helemaal niks met cijfers te maken en meer met letters lmao

En ik heb eigenlijk nog geen vast idee over wat ik later wil worden maar een job als CFO lijkt mij echt nice

Wat ga jij aankomend jaar studeren bhai? En remember het is nooit te laat mijn papa kreeg ook pas zn diploma op zijn 35ste ofz door meerdere redenen kon hij niet verder studeren toen hij jonger was

Ja ik ben best wel goed met cijfers ik hou van rekenen maar de wiskunde die ik nu krijg heeft helemaal niks met cijfers te maken en meer met letters lmao

En ik heb eigenlijk nog geen vast idee over wat ik later wil worden maar een j*b als CFO lijkt mij echt nice

Wat ga jij aankomend jaar studeren bhai? En remember het is nooit te laat mijn papa kreeg ook pas zn diploma op zijn 35ste ofz door meerdere redenen kon hij niet verder studeren toen hij jonger was
Klopt, uiteindelijk krijg je meer met letters te maken bij wiskunde. Vond dat altijd wel lollig om te doen als ik het begreep tenminste. Wat is een CFO? En goed van hem dat ie alsnog zijn diploma heeft gehaald. Hij had waarschijnlijk geldige redenen om niet te studeren toentertijd maar ikzelf heb geen goede redenen om het zo uit de hand te laten lopen. Wat ik ga studeren? Kan mezelf niet te veel doxxen bhaichacho.

Users who are viewing this thread

Back