Hernan
Cute goth girls my pm is open
Jah maar wel voor de helft wi he. Op z'n minst volledige Euro.Je bent zelf niet fully belg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jah maar wel voor de helft wi he. Op z'n minst volledige Euro.Je bent zelf niet fully belg
Moroccans are not brown ngamoroccans qualify as brown for the most part
also race mixing is bilateral, same scenario is going on but inverted
i pity both of their children, especially if they dont live in their home country
Son will be 5'6 with a 9x7.moroccans qualify as brown for the most part
also race mixing is bilateral, same scenario is going on but inverted
i pity both of their children, especially if they dont live in their home country
nahhh hier ga ik een thread over maken op org JFLAYA.Moroccans are not brown nga

Nou eerlijk gezegd kben liever een makak dan een belgJah maar wel voor de helft wi he. Op z'n minst volledige Euro.
a lot of immigrant arab foids try desperately to act too whiteYeah definitely I would probably marry a Moroccan girl maybe arab
wat doe je in het land van de belgen dan, wederkeer onmiddelijk jij profiteur en deugnietje.Nou eerlijk gezegd kben liever een makak dan een belg
Marokkanen zijn zeer verschillend, meeste mensen denken dat ik wasian/latino ben terwijl ik fully amazigh bennahhh hier ga ik een thread over maken op org JFLAYA.![]()
most moroccan guys in morocco look somewhat brownMoroccans are not brown nga
doe de frietjes gewoon in de zak.Marokkanen zijn zeer verschillend, meeste mensen denken dat ik wasian/latino ben terwijl ik fully amazigh ben
im amazigh tooMarokkanen zijn zeer verschillend, meeste mensen denken dat ik wasian/latino ben terwijl ik fully amazigh ben
Aan het profiteren van de gratis en goede educatie natuurlijk, ltr ga ik gwn verhuizen naar marokko hoorwat doe je in het land van de belgen dan, wederkeer onmiddelijk jij profiteur en deugnietje.
I'm amazigh and from driouch and nador, idk which dialect I speak thoim amazigh too
do you speak some dialect of chl7a
"niet bruin", --> vertoont ethnic gedrag.Aan het profiteren van de gratis en goede educatie natuurlijk
fijn om te horen veel plezier daar., ltr ga ik gwn verhuizen naar marokko hoor
My whole family is white and have straight hair, I even have a sibling with blue/green eyes. Only fake moroccans are brownmost moroccan guys in morocco look somewhat brown
theres also pich black n*****s and guys that are basically white
but most are light brown
Twas maar een grapje nga, kheb geluk dat ik hier geboren en opgegroeid ben en ben hier zeer dankbaar voor"niet bruin", --> vertoont ethnic gedrag.
fijn om te horen veel plezier daar.![]()
dan mag je misschien blijven, maar maak niet te veel kleine AverageMoroccantjes.Twas maar een grapje nga, kheb geluk dat ik hier geboren en opgegroeid ben en ben hier zeer dankbaar voor
Wat als ik half averagemarokkaantjes half averagebelgjes maak?? Is dat goed?dan mag je misschien blijven, maar maak niet te veel kleine AverageMoroccantjes.
Nee, forceer me niet je te castreren, maak gwn marokkaantjes maar niet zo veel zoals alle andere moslims dat doen met 8 kinderen minstens waarvan niet eens de jongste onstinkend is.Wat als ik half averagemarokkaantjes half averagebelgjes maak?? Is dat goed?
Dnr, kga gwn met een htb belg 10 kindjes maken. Beste keuze ooitNee, forceer me niet je te castreren, maak gwn marokkaantjes maar niet zo veel zoals alle andere moslims dat doen met 8 kinderen minstens waarvan niet eens de jongste onstinkend is.
Alsof ze een marokkaan zouden willen, misschien een LTB. Die mag je onder supervisie hebben.Dnr, kga gwn met een htb belg 10 kindjes maken. Beste keuze ooit
Nou laatste tijd voel ik meer meisjes naar me staren en klijk niet eens op een makak, wie weet ga ik met een htb belg vestigen mwahahaAlsof ze een marokkaan zouden willen, misschien een LTB. Die mag je onder supervisie hebben.
I mean most dildos have a girth between 4 and 4.5 so you're goodI wonder if they like 173cm 6.14x4 guys. I need more girth tho tbh
cope, k zag het direct, en ik kan het weten er zijn er kk veel hier allemaal in de marginale gedeeltes (wellwellwell).Nou laatste tijd voel ik meer meisjes naar me staren en klijk niet eens op een makak
, wie weet ga ik met een htb belg vestigen mwahaha
Nga woont in de makakenstad antwerpen, kheb medelijden met jou kwil daar zelf niet wonen (kwoon in schelle als je der ooit van gehoord hebt) en srs meeste mensen verwachten niet dat ik makak ben, mss half ofzcope, k zag het direct, en ik kan het weten er zijn er kk veel hier allemaal in de marginale gedeeltes (wellwellwell).
View attachment 64456
in de buurt ja.Nga woont in de makakenstad antwerpen
het is wel jouw volk dat dit heeft gedaan he., kheb medelijden met jou kwil daar zelf niet wonen
ja duh naast aartselaar.(kwoon in schelle als je der ooit van gehoord hebt
meeste normies misschien ja.) en srs meeste mensen verwachten niet dat ik makak ben, mss half ofz
Imagine in zo'n shitstad wonen, khaat antwerpen zo hard het is daar boemvol met wannabe aggresieve gangster makaken. Kben niet zoals de rest geloof drm ben ik ook hier anders zou ik huizen opblazen en oude vrouwen bestelen. Racemixen is niet zo erg imo, over 200 jaar heeft ied wss geracemixt, het is het westen hun eigen fout om zoveel vluchtelingen binnen te laten. Wrm wil je zelfmoord plegen ben je low t ofz. Wees een man en geen pussy zoals andere belgen die gecuckt worden door makakken.in de buurt ja.
het is wel jouw volk dat dit heeft gedaan he.
ja duh naast aartselaar.
meeste normies misschien ja.
anyways als je zo graag wilt racemixen doe maar, ik walg er absoluut van maar ik ga toch zelfmoord plegen en je bent vrij in je denken en handelen.
@AJis18 they existTrue I have a friend who’s 6ft or something tall and I’ve seen her with more short kings than tall kings
I'm a short little guy that wears short shorts around hot girls.Title.