Join 65,000+ Looksmaxxing Members!

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

Discussion Any tall women here and what are their thoughts on short men

Yeah definitely I would probably marry a Moroccan girl maybe arab
a lot of immigrant arab foids try desperately to act too white

in the words of MaghrebGator : watching modern migrated arab women is like watching an Asian guy named Kim Lee spreading his legs and scratching his balls on a bus, or a Russian guy named Stanislav talking like a gay guy and saying "slayyyy"

it just doesnt look natural i think

most moroccan guys in morocco look somewhat brown

theres also pich black n*****s and guys that are basically white

but most are light brown
My whole family is white and have straight hair, I even have a sibling with blue/green eyes. Only fake moroccans are brown

"niet bruin", --> vertoont ethnic gedrag.

fijn om te horen veel plezier daar. (y)
Twas maar een grapje nga, kheb geluk dat ik hier geboren en opgegroeid ben en ben hier zeer dankbaar voor

dan mag je misschien blijven, maar maak niet te veel kleine AverageMoroccantjes.
Wat als ik half averagemarokkaantjes half averagebelgjes maak?? Is dat goed?

Wat als ik half averagemarokkaantjes half averagebelgjes maak?? Is dat goed?
Nee, forceer me niet je te castreren, maak gwn marokkaantjes maar niet zo veel zoals alle andere moslims dat doen met 8 kinderen minstens waarvan niet eens de jongste onstinkend is.

Nee, forceer me niet je te castreren, maak gwn marokkaantjes maar niet zo veel zoals alle andere moslims dat doen met 8 kinderen minstens waarvan niet eens de jongste onstinkend is.
Dnr, kga gwn met een htb belg 10 kindjes maken. Beste keuze ooit

Alsof ze een marokkaan zouden willen, misschien een LTB. Die mag je onder supervisie hebben.
Nou laatste tijd voel ik meer meisjes naar me staren en klijk niet eens op een makak, wie weet ga ik met een htb belg vestigen mwahaha

Nou laatste tijd voel ik meer meisjes naar me staren en klijk niet eens op een makak
cope, k zag het direct, en ik kan het weten er zijn er kk veel hier allemaal in de marginale gedeeltes (wellwellwell).
, wie weet ga ik met een htb belg vestigen mwahaha
4636214_4636198_1000012907.gif

cope, k zag het direct, en ik kan het weten er zijn er kk veel hier allemaal in de marginale gedeeltes (wellwellwell).

View attachment 64456
Nga woont in de makakenstad antwerpen, kheb medelijden met jou kwil daar zelf niet wonen (kwoon in schelle als je der ooit van gehoord hebt) en srs meeste mensen verwachten niet dat ik makak ben, mss half ofz

Nga woont in de makakenstad antwerpen
in de buurt ja.
, kheb medelijden met jou kwil daar zelf niet wonen
het is wel jouw volk dat dit heeft gedaan he.
(kwoon in schelle als je der ooit van gehoord hebt
ja duh naast aartselaar.
) en srs meeste mensen verwachten niet dat ik makak ben, mss half ofz
meeste normies misschien ja.
anyways als je zo graag wilt racemixen doe maar, ik walg er absoluut van maar ik ga toch zelfmoord plegen en je bent vrij in je denken en handelen.

in de buurt ja.

het is wel jouw volk dat dit heeft gedaan he.

ja duh naast aartselaar.

meeste normies misschien ja.
anyways als je zo graag wilt racemixen doe maar, ik walg er absoluut van maar ik ga toch zelfmoord plegen en je bent vrij in je denken en handelen.
Imagine in zo'n shitstad wonen, khaat antwerpen zo hard het is daar boemvol met wannabe aggresieve gangster makaken. Kben niet zoals de rest geloof drm ben ik ook hier anders zou ik huizen opblazen en oude vrouwen bestelen. Racemixen is niet zo erg imo, over 200 jaar heeft ied wss geracemixt, het is het westen hun eigen fout om zoveel vluchtelingen binnen te laten. Wrm wil je zelfmoord plegen ben je low t ofz. Wees een man en geen pussy zoals andere belgen die gecuckt worden door makakken.

Users who are viewing this thread

Back