🎄 Join 58,000+ Looksmaxxing Members! 🎄

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

Discussion At a gathering rn

Wat is bastilla en wat is briwat?
Zijn beide Marokkaanse gerechten. Bastilla is
hartig gerecht van filodeeg, meestal gevuld met vis, kip of duif, amandelen en kruiden. Het is zoet hartig.

Briwat zijn kleine, driehoekige hapjes van dun deeg, gevuld met gehakt, kip, vis of amandel. Ze worden gefrituurd.

Ze lijken best wel op elkaar maar is toch beetje anders.

Zijn beide Marokkaanse gerechten. Bastilla is
hartig gerecht van filodeeg, meestal gevuld met vis, kip of duif, amandelen en kruiden. Het is zoet hartig.

Briwat zijn kleine, driehoekige hapjes van dun deeg, gevuld met gehakt, kip, vis of amandel. Ze worden gefrituurd.

Ze lijken best wel op elkaar maar is toch beetje anders.
…duif?

My sister is gonna marry some n***a and now at the home of the n*****s family. Damn I ate a lot. Some big piece of chicken bastilla and a lot of sheep meat. Also one cup of calories and also dont forget the bread. Brutal, i wont even attempt to count the calories. Only men here cuz men and women get seperated
enjoy the food be safe and relax man

samosa is kk lekker
ik chapte een keer bij zo een pakistaanse restaurant in rotterdam
Inderdaad! Is het vergelijkbaar? Welke restaurant was je geweest?

Inderdaad! Is het vergelijkbaar? Welke restaurant was je geweest?
was in 2022, we hadden eten afgehaald en thuis gegeten. was een mix grill (kip dingen met rijst) en nog paar kleinere hapjes zoals samosas en andere shit

Ja in sommige plekken van morro gebruiken ze ook duif.

Briwat lijkt er inderdaad heel veel op. Bastilla is iets dunner dan samosa.
Mijn beste vriend gaat dood van binnen als hij erachter komt dat mensen zijn favoriete dieren opeet.

Ja, wij doen meestal met bladerdeeg dus het is niet zo dik als die van de restaurants. Als je een keertje in Rotterdam bent, geef ik je een aantal om te proeven. In shaa Allah.

was in 2022, we hadden eten afgehaald en thuis gegeten. was een mix grill (kip dingen met rijst) en nog paar kleinere hapjes zoals samosas en andere shit
Was het biryani? Ik haat biryani. Vind het smerig.

Was het biryani? Ik haat biryani. Vind het smerig.
denk het niet, het was gwn goed gekookte kip met een rode kleur. ben lowk moe dus is beetje moeilijk uit te leggen, maar het was wel lekker.
ik eet veel liever steaks tho

denk het niet, het was gwn goed gekookte kip met een rode kleur. ben lowk moe dus is beetje moeilijk uit te leggen, maar het was wel lekker.
ik eet veel liever steaks tho
Dat was tandoori chicken. Dat is oorspronkelijk Punjabi. Tandoor is namelijk ontstaan in Punjab. Ik heb nooit steak gehad.

Mijn beste vriend gaat dood van binnen als hij erachter komt dat mensen zijn favoriete dieren opeet.
Hahahaha, kan ik begrijpen. Duif is ook mager zit bijna geen vlees aan lust het ook niet echt persoonlijk.

Ja, wij doen meestal met bladerdeeg dus het is niet zo dik als die van de restaurants. Als je een keertje in Rotterdam bent, geef ik je een aantal om te proeven. In shaa Allah.
In Sha Allah bhai, samen Rotterdam west verkennen.

Dat was tandoori chicken. Dat is oorspronkelijk Punjabi. Tandoor is namelijk ontstaan in Punjab. Ik heb nooit steak gehad.
Ahh ja tandoori chicken dan. Dat was wel echt lekker.
Bro wat doe je, ga gelijk steak kopen morgen. Je mist echt uit brooooo. Een rare of medium rare steak is kk lekker

Hahahaha, kan ik begrijpen. Duif is ook mager zit bijna geen vlees aan lust het ook niet echt persoonlijk.

In Sha Allah bhai, samen Rotterdam west verkennen.
Ik heb het nooit geprobeerd maar ik wil het ook nooit proberen haha. Eend trouwens ook niet. Ik weet niet eens of dat halal is.

😻

Ahh ja tandoori chicken dan. Dat was wel echt lekker.
Bro wat doe je, ga gelijk steak kopen morgen. Je mist echt uit brooooo. Een rare of medium rare steak is kk lekker
Welke zaak raad je aan? Moet ik anders naar jouw stad komen of zo?

zijn er alleen haram zaken man. Ik heb paar keer steak gegeten in restauranten, maar ben de naam vergeten. Ik koop meestal gwn zelf en bereid het. Ik koop van https://slagerijamin.nl/ . Beste slagerij ooit vind ik
Heb even je stad weggehaald in de tekst. Ik ga wel eens een keertje kijken. Hoeveel kost het?

Heb even je stad weggehaald in de tekst. Ik ga wel eens een keertje kijken. Hoeveel kost het?
Is echt goedkoop vergeleken met de rest. ik had 500 gram biefstuk en 500 gram kip gehaald voor vgm 15 euro. als je echt lazy bent zoals ik haal dan die biefstuklapjes (weet niet hoe ik ze moet benoemen maar je ziet vanzelf wel als je daar bent) en doe ze in de tosti apparaat hahahah.

Is echt goedkoop vergeleken met de rest. ik had 500 gram biefstuk en 500 gram kip gehaald voor vgm 15 euro. als je echt lazy bent zoals ik haal dan die biefstuklapjes (weet niet hoe ik ze moet benoemen maar je ziet vanzelf wel als je daar bent) en doe ze in de tosti apparaat hahahah.
Je haalt er sowieso meer uit dan als je ergens buiten eet. 15 euro is al de prijs voor een menu bij een fastfood restaurant. Je kan beter 1kg vlees kopen voor dezelfde prijs en dan thuis koken.

Je haalt er sowieso meer uit dan als je ergens buiten eet. 15 euro is al de prijs voor een menu bij een fastfood restaurant. Je kan beter 1kg vlees kopen voor dezelfde prijs en dan thuis koken.
Jaman en je kan gwn beetje experimenteren en na een tijdje gekookt te hebben ga je het wss goed voorbereiden

ik ga denk ff goonen nu heb het al een week niet gedaan ofzo

Jaman en je kan gwn beetje experimenteren en na een tijdje gekookt te hebben ga je het wss goed voorbereiden
Met mijn truecel luck ga ik één gekke maaginfectie krijgen.

HAHA geniet ervan. Ik deed het gisteren nog.
gaat degenerate klinken, maar ik hou echt van goonen. lekker momentje van rust. mn langste edge sessie was 6 uurtjes vorig jaar

gaat degenerate klinken, maar ik hou echt van goonen. lekker momentje van rust. mn langste edge sessie was 6 uurtjes vorig jaar
Ik ben precies hetzelfde. Dat is de toppunt van mijn dag. Geniet ervan! Mirin 6 uur goon sessie. Je kan mijn record waarschijnlijk niet overtreffen. Durf het niet eens te zeggen.

Ik ben precies hetzelfde. Dat is de toppunt van mijn dag. Geniet ervan! Mirin 6 uur goon sessie. Je kan mijn record waarschijnlijk niet overtreffen. Durf het niet eens te zeggen.
damnnn ik dacht dat ik de top gooner was, wat heb je over 6 uur????

My sister is gonna marry some n***a and now at the home of the n*****s family. Damn I ate a lot. Some big piece of chicken bastilla and a lot of sheep meat. Also one cup of calories and also dont forget the bread. Brutal, i wont even attempt to count the calories. Only men here cuz men and women get seperated
1765072248923.gif

Users who are viewing this thread

Back