Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha we hebben geen Nederlandse dames hier.
Private messages.je pm?
Copen met mezelf lil baby, post BSSO operatie en nog steeds bitchless zoals ervoor. Volgende ingreep die ik doe is de koord rond mβn keel.Mannekes wa zijn we aan doen
Komt goed ga op tinder ni op lm forumsCopen met mezelf lil baby, post BSSO operatie en nog steeds bitchless zoals ervoor. Volgende ingreep die ik doe is de koord rond mβn keel.
Fuck deze shit my n***a ik geef op met deze kanker.Komt goed ga op tinder ni op lm forums![]()
Kom, we gaan samen Amsterdam red light district bezoeken.
Rustit komt goedFuck deze shit my n***a ik geef op met deze kanker.
β¦Kom, we gaan samen Amsterdam red light district bezoeken.![]()
Wie wil vrijwillig breindood worden?S 420 doe jonkotje
FrWie wil vrijwillig breindood worden?
Ja ikke zekerJe bent een wijf en praat over jonkos, @Chifuyu Roffa Zuid tier margi.
Wtf sinds wanneer spreek je nederlandsJa ikke zeker
Kverkoop die fent in molenbeek bro dont mess with that shit![]()
Boys we kunnen ook in den haagKom, we gaan samen Amsterdam red light district bezoeken.![]()
Damn gy spreekt ook nl wtkkWtf sinds wanneer spreek je nederlands
Ik dacht je was engelsDamn gy spreekt ook nl wtkk
Je bent belgisch neem ik aanJa zeker bro![]()
JaJe bent belgisch neem ik aan
Kan je me uitleggen waarom ze in brussel frans spreken ipv nederlands![]()
Ik ging naar een concert en de zanger kon geen Engels dus er was een vertaler en ik dacht oh ja wordt vast NederlandsJa
Omda die hoere walloniers denke da da van hun is![]()
De rijke derde stand sprak hier vroeger Frans als elitair iets. Brussel en de adel dus ook. Onze koning kan beter Frans dan Nederlands.Ik ging naar een concert en de zanger kon geen Engels dus er was een vertaler en ik dacht oh ja wordt vast Nederlands
Eindstand wordt vertaald in het Frans en ik begreep er niks van![]()
Ahhhh okay dat is wel interessant bhaiDe rijke derde stand sprak hier vroeger Frans als elitair iets. Brussel en de adel dus ook. Onze koning kan beter Frans dan Nederlands.
Fked upIk ging naar een concert en de zanger kon geen Engels dus er was een vertaler en ik dacht oh ja wordt vast Nederlands
Eindstand wordt vertaald in het Frans en ik begreep er niks van![]()
HUH NEDERLANDS???Veel succes ermee he
getting ladiesMannekes wa zijn we aan doen
Tuurlijk johXDHUH NEDERLANDS???
Bwnt gy ook nlgetting ladies![]()