- Time Online
- 5d 11h
- Guild
- This is a fictional account. All content, statements, and opinions are made up for a character and should not be taken seriously or as real.
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
+Gellert, de o egy ideje inkabb csak angolul csinal videokat. Van par niche tiktokos akinek valszeg van fiokja, de azok nevet nem vagom kivulrolde amugy kb mennyien lehetunk fent forumokon? mert magyarban most kezdett el igazan terjedni csanadnak meg annak a lobaszo hosszufeju gecinek koszonhetoen aki htn-nak kepzeli magat, most van egy masik aki marlon editeket csinal magarol, de regisztralva szerintem kajak max 100-200 v max 500 magyar volt fent osszesen. En meg 23-ban tevedtem fel orgra meg quorara 15 evesen es akkor csak annyit olvastam el, hogy pubertas alatt mire figyeljek, hogy magas legyek (188 lettem vegul szoval lowkey bevalt par trukk a genetikamon kivul), mert nem akartam tul sok idot elpazarolni akkoriban meg technikumi masodeveskent, es csak most szantam el magam, hogy rendesen regisztraljak is par helyre, de eddig teged lattalak fent mashol @Inanimate Pragmatist , pufurc-ot, mindofbenit, xevuxia-t aki 24-es tag, mellette a deutschtomikat, meg meg par regebbit aki mostanaban nem volt tul aktiv (a nevet nem tudom, de nagy magyarorszag es nyilas logo volt a signaturejeben)
miafasz xd en nem vagom ezeket de szerintem nem is baja lobaszo hosszufeju gecinek koszonhetoen aki htn-nak kepzeli magat, most van egy masik aki marlon editeket csinal magarol,
kajak jobb is, neha akkora nagy faszsagot kepes par faszi irni.miafasz xd en nem vagom ezeket de szerintem nem is baj
azigen gecikajak jobb is, neha akkora nagy faszsagot kepes par faszi irni.
Multkor valaki Atlas csigolyarol csinalt editet es vagy 6-7en (sixseven) alaraktak a bp stickert meg spammeltek, hogy kishazankba is elerkezett vegre. egy kibaszott csigolyarol ami minden egyes embernel ugyanugy epul fel... Kajak van par agyhalott geci.
Raadasul osztalytarsaim megallas nelkul spammelik a cortisolt mint szot es az egyik minden egyes not lefoidoz indok nelkul.
megyek amugy csicsikalni szoval puszilom a pocid, majd ha van kedved kesobb meg beszelhetunk, csokollak![]()
Anyám beszél magyarul, de én alig tanultam meg
Sounds horrid. So in short, we have morons in our homeland translating and making edits about looksmax topics back home now?de amugy kb mennyien lehetunk fent forumokon? mert magyarban most kezdett el igazan terjedni csanadnak meg annak a lobaszo hosszufeju gecinek koszonhetoen aki htn-nak kepzeli magat, most van egy masik aki marlon editeket csinal magarol, de regisztralva szerintem kajak max 100-200 v max 500 magyar volt fent osszesen. En meg 23-ban tevedtem fel orgra meg quorara 15 evesen es akkor csak annyit olvastam el, hogy pubertas alatt mire figyeljek, hogy magas legyek (188 lettem vegul szoval lowkey bevalt par trukk a genetikamon kivul), mert nem akartam tul sok idot elpazarolni akkoriban meg technikumi masodeveskent, es csak most szantam el magam, hogy rendesen regisztraljak is par helyre, de eddig teged lattalak fent mashol @Inanimate Pragmatist , pufurc-ot, mindofbenit, xevuxia-t aki 24-es tag, mellette a deutschtomikat, meg meg par regebbit aki mostanaban nem volt tul aktiv (a nevet nem tudom, de nagy magyarorszag es nyilas logo volt a signaturejeben)
Go to a Spanish server
That's cool af, what's your father's ethnicity?Anyám beszél magyarul, de én alig tanultam meg
yeah I'll try to find some examples soon so you can understand how bad it is, but most of it are rather cringe than funny sadlyView attachment 310111
Sounds horrid. So in short, we have morons in our homeland translating and making edits about looksmax topics back home now?
Sad. They would be better off making Trianon edits.yeah I'll try to find some examples soon so you can understand how bad it is, but most of it are rather cringe than funny sadly
some do, saw an edit with Toroczkai and how we'll get Erdély back if he gets elected prime minister, it had the same style as those Agartha editsSad. They would be better off making Trianon edits.

The only bit of land Hungary can gain back is transcarpathia. Even that is iffy.some do, saw an edit with Toroczkai and how we'll get Erdély back if he gets elected prime minister, it had the same style as those Agartha edits![]()
@kimothy @aryy sad momentView attachment 310111
Sounds horrid. So in short, we have morons in our homeland translating and making edits about looksmax topics back home now?
poor starlet
I think these are gems jfl.lóbaszó fejű
random bp editelős user 1
grown ass lm ltn
cigány szar ipd-vel
egyetlen valid, Gellért
random bp editelős user 2
lmtn lm
Viktor vs Péter bp edit (mi köze a bphez az jó kérdés)
másik random miniszterelnök bp edit
random idióta
valamennyire értékelhető user 1
valamennyire értékelhető user 2
jordan fanboy Iblame userrel
foid sub5
tudja a faszom
found some @Inanimate Pragmatist
sadly yhI think these are gems jfl.