Join 48,000+ Looksmaxxing Members!

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

dutchcels op deze website?

de meeste mensen zijn cooked in benelux maar op economisch vlak zijn het echt goeie landen, vooral nederland en luxemburg
Is niet eens dat mensen hier lelijk zijn ofzo probleem is dat zelfs LTBs uit chad kan kiezen als ze willen, en economisch is natuurlijk goeie landen maarja heeft niks te maken met inceldon

Is niet eens dat mensen hier lelijk zijn ofzo probleem is dat zelfs LTBs uit chad kan kiezen als ze willen, en economisch is natuurlijk goeie landen maarja heeft niks te maken met inceldon
ja dit bedoelde ik, tbh ik denk dat hollandse mensen veel knapper zijn dan belgen. ik heb hier zoveel verschrikkelijke looksmatches gezien
bv. een mtn met een stacylite of omgekeerd en ik bijna elke witte belg met dezelfde kapsel namelijk de "fluffy" hair 😂

Vgm zijn Nederlandse vrouwen gwn moeilijker, drm geomaxxt dr niemand naar NL.
Ook niemand gaat naar NL om te slayen. Ze zijn erg hypergamisch.
meeste vrouwen in nederland zijn ook langer dan belgische vrouwen, dat is al iets wat het moeilijk maakt.
hoe ze zich gedragen weet ik niet

meeste vrouwen in nederland zijn ook langer dan belgische vrouwen, dat is al iets wat het moeilijk maakt.
hoe ze zich gedragen weet ik niet
Als je nie tenminste 180+ bent, zal je wss incel zijn als gaat voor Nederlandse vrouwen. Je kan beste gaan voor buitenlandse vrouwen.
Ben zelf 183cm en dat is letterlijk net gemiddelde lengte haha. Kom zo vaak vrouwen tegen die langer zijn/ even lang als ik.. en dan wordt daten lastig.

Als je nie tenminste 180+ bent, zal je wss incel zijn als gaat voor Nederlandse vrouwen. Je kan beste gaan voor buitenlandse vrouwen.
Ben zelf 183cm en dat is letterlijk net gemiddelde lengte haha. Kom zo vaak vrouwen tegen die langer zijn/ even lang als ik.. en dan wordt daten lastig.
Over voor ons buitenlanders als Nederlanders gaan JBWmaxxen.

in belgië is minimum 175 acceptabel, ikzelf ben lik 177 ofz (ik heb mezelf al een lange tijd niet gemeten) en wordt meestal geheightmogged door mannen of vrouwen die al volwassen zijn. langste persoon die ik zag op school was ongeveer 200cm

in belgië is minimum 175 acceptabel, ikzelf ben lik 177 ofz (ik heb mezelf al een lange tijd niet gemeten) en wordt meestal geheightmogged door mannen of vrouwen die al volwassen zijn. langste persoon die ik zag op school was ongeveer 200cm
Ik denk echt dat lengte wss een grote obstakel is voor dutchcels.
Maar weet ni hoe dat in Belgie is

nou ja ik weet het niet, ik zou daar ooit eens willen gaan tho
Valt allemaal wel mee joh, vind ik. Ondanks de hoge criminaliteit valt het mee, kijk naar Mexico. Da’s pas een enge land. Van de top 10 steden met de hoogste aantal moorden per 100,000 mensen, zitten er 9 in Mexico.

Valt allemaal wel mee joh, vind ik. Ondanks de hoge criminaliteit valt het mee, kijk naar Mexico. Da’s pas een enge land. Van de top 10 steden met de hoogste aantal moorden per 100,000 mensen, zitten er 9 in Mexico.
ik denk niet dat er veel moorden zijn in rotterdam, wat ik me wel zorgen om maak is dat je makkelijk in elkaar geslagen kunt worden als je één iets zegt dat hun niet aanstaat. ik zag al enkele videos van marokkanen die 1 jongen in elkaar sloegen omdat hij iets zei over hun, of dit in rotterdam was weet ik niet maar het was wel in nederland.

Im gonna go to the netherlands and save their women
you can take them if you want to, they r all ugly anway but I want to get latinas in exchange alright?

ik denk niet dat er veel moorden zijn in rotterdam, wat ik me wel zorgen om maak is dat je makkelijk in elkaar geslagen kunt worden als je één iets zegt dat hun niet aanstaat. ik zag al enkele videos van marokkanen die 1 jongen in elkaar sloegen omdat hij iets zei over hun, of dit in rotterdam was weet ik niet maar het was wel in nederland.
Gaat niks gebeuren bhai, ik ben met je. En @AverageMoroccan ook.

Users who are viewing this thread

Back