- Solutions
- 1
- Time Online
- 4h 19m
I like blonde white girlsA high MTB in my class said she likes Brazilian boys. You're in luck!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I like blonde white girlsA high MTB in my class said she likes Brazilian boys. You're in luck!
She was blonde. She was friendly for sure. She would often start conversations with me even when I was being an awkward aspie.I like blonde white girls
wie is die gast danIk ken hem persoonlijk hij is htn 188cm en lean
just say you like snowbunniesI like blonde white girls
jij bhaiwie is die gast dan
ah d8 daj ovr hem aant praten was, die gast die me fatso noemde, is hij ook een dutchcel?jij bhai
nee @nonchalan.t is een marokkaanse stink hoer, blijkbaar voelt ze zich soms christen en soms moslimah d8 daj ovr hem aant praten was, die gast die me fatso noemde, is hij ook een dutchcel?
ze? d8 dat het een jongen was. en dan nog mij fatso noemen dan nog ook bruhnee @nonchalan.t is een marokkaanse stink hoer, blijkbaar voelt ze zich soms christen en soms moslim
Pardon? Stink hoer?nee @nonchalan.t is een marokkaanse stink hoer, blijkbaar voelt ze zich soms christen en soms moslim
grapje ni huilenPardon? Stink hoer?
Rot.grapje ni huilen
wow de punt op het einde maakte het →ECHT← tuff manRot.
Stfu flop as I said go rottttwow de punt op het einde maakte het →ECHT← tuff man
zwijg foidStfu flop as I said go rotttt
Kowed vieze kanker homo de zeb wollah as soon as I get your IP adress you're cookedddzwijg foid
je gaat niks doen en @Ray0n is geen zemmer maar jij bent wel een vieze kechKowed vieze kanker homo de zeb wollah as soon as I get your IP adress you're cookeddd
kom dan kkr dikzak alleen maar stoere praatjes hier als foid wld kahbaKowed vieze kanker homo de zeb wollah as soon as I get your IP adress you're cookeddd
HAHAHAHAUAkom dan kkr dikzak alleen maar stoere praatjes hier als foid wld kahba
wrm zo stoer doen wrs larp je als een jongen, man denkt hij is de main villain, ga je ma helpen me afwasHAHAHAHAUA
Im the only dutch guy on herethere are so many dutch people on here and on org, incel country
Idk u look pretty ethnic. But I get it every danish person ive Met has been ethnicIm the only dutch guy on here
I have Aryan light brown hair saarIdk u look pretty ethnic. But I get it every danish person ive Met has been ethnic
- ginger mongolianI have Aryan light brown hair saar
Tozzzzwrm zo stoer doen wrs larp je als een jongen, man denkt hij is de main villain, ga je ma helpen me afwas