- Time Online
- 1d 10h
Like damn nga what did these people even do you to be in such an edit, they didn't choose to be ugly
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
its a mog or be mogged worldBlackpill bro
That's what I also think when I see such editsIts some edgy 14 year old that just discovered blackpill a week ago making these edits.
Like damn nga what did these people even do you to be in such an edit, they didn't choose to be ugly
ye I would ropeagreed its js plain disgusting i imagine those ppl seeing this post, just heartbreaking
nah we desensitized atpagreed its js plain disgusting i imagine those ppl seeing this post, just heartbreaking
the editors themselves are probably uglieragreed its js plain disgusting i imagine those ppl seeing this post, just heartbreaking
fr imagine glazing models bcs you can't be like them that's weird asfliterally the most useless part of psl and blackpill lol
He is in his tt's but when I joined his live he looked way cuter and also normalalso zeta is kinda scary
zeta and cute in the same sentenceHe is in his tt's but when I joined his live he looked way cuter and also normal
do u have an ss, ru saying he uses filters or smthHe is in his tt's but when I joined his live he looked way cuter and also normal
no but when he laughed in his live he looked way better and he's frauding in his tt's by squinting qnd expression controldo u have an ss, ru saying he uses filters or smth
ik zag die gast in het echt twee weken geleden toen ik open dag in delft had, bro ziet er uit als een doodnormale jongenHe is in his tt's but when I joined his live he looked way cuter and also normal
no way, heb je hem aangesproken als ik hem irl zag ging ik naar hem lopen en woont hij in delft??ik zag die gast in het echt twee weken geleden toen ik open dag in delft had, bro ziet er uit als een doodnormale jongen
''yooo bro ik ken jou van looksmax.org'' nee bro ik heb m niet aangesproken, zag m gewoon langs lopen en ging verder met mn dag. geen idee of ie in Delft woont maar daar zag ik m tenminsteno way, heb je hem aangesproken als ik hem irl zag ging ik naar hem lopen en woont hij in delft??
kinda cringe but this is the only edit I found of him unfraudeddo u have an ss, ru saying he uses filters or smth
kzou hem gwn een paar vragen stellen, man is te high inhib om zeta aan te spreken jfl''yooo bro ik ken jou van ************'' nee bro ik heb m niet aangesproken, zag m gewoon langs lopen en ging verder met mn dag. geen idee of ie in Delft woont maar daar zag ik m tenminste
Some hardcore admiring you’re doing… one second away from saying “he’s so precious when he farts”no but when he laughed in his live he looked way better and he's frauding in his tt's by squinting qnd expression control
fck you foid I'm just saying he looks better irl than in his tt'sSome hardcore admiring you’re doing… one second away from saying “he’s so precious when he farts”
als was ik niet high inhib wist ik niet eens wie die kel was, maarja klopt wel hahaha. wou m eerder smacken want de mog was insane als ik gewoon heel eerlijk benkzou hem gwn een paar vragen stellen, man is te high inhib om zeta aan te spreken
haha tenminste heightmogt jou niet want anders zou het echt over zijn, zeta ziet eruit als een wannabe driller lowkals was ik niet high inhib wist ik niet eens wie die kel was, maarja klopt wel hahaha. wou m eerder smacken want de mog was insane als ik gewoon heel eerlijk ben
zeker wel, dat was het bruutste man, in het echt is ie high htn ofzo dus die kan ik nog tanken maar dat die man 10 cm boven mij uitstak was wel de laatste druppel, kan kloppen dat ie driller is hij was met een groep goonieshaha tenminste heightmogt jou niet want anders zou het echt over zijn, zeta ziet eruit als een wannabe driller lowk
ben je niet 183cm?? Kheb gehoord zeta is ongeveer 186cm maar hij fraudt, echt brutal man maar tenminste ben je htn stel je voor je was sub5 manlet ofz en je stond naast hem, kzou dan echt gwn ER gaan en herkende niemand anders dan jij zeta?? Hij is toch bekendoh
zeker wel, dat was het bruutste man, in het echt is ie high htn ofzo dus die kan ik nog tanken maar dat die man 10 cm boven mij uitstak was wel de laatste druppel, kan kloppen dat ie driller is hij was met een groep goonies
ik schat m rond de 190 in man, met schoenen aan wss draagt ie lifts 193 minimum. voelde me klein en dat gebeurd niet vaak behalve in grote steden en hij was rond gemiddeld daar. ja ik weet niet man. ik zou het niet kunnen handelen, ik voelde me niet super slecht maar is een tijdje geweest sinds dat ik zo gemogged ben lol, klinkt fk cringe. maarja als je sub5 manlet bent moet je toch met andere dingen copen dus zou ik niet eens buiten komen wss. misschien wel maar ik zag m alleen omdat ie echt uitstak, anders zou ik m denk ik ook niet gezien hebben. was midden in de stad wanneer ik naar treinhalte aan het lopen was toen ik klaar was met de opendagben je niet 183cm?? Kheb gehoord zeta is ongeveer 186cm maar hij fraudt, echt brutal man maar tenminste ben je htn stel je voor je was sub5 manlet ofz en je stond naast hem, kzou dan echt gwn ER gaan en herkende niemand anders dan jij zeta?? Hij is toch bekend
man beschrijft zeta als een psl god lmao maar jah wat maakt dat uit als je above average bent is dat al goed genoeg en je hebt lowk betere bones dan zeta die neger neus fuckt je gwn op. En niet vergeten zeta is 1 in de 10000 mannen dus het is nrml dat je gemogd werd, cope gwn met iets en vergeet het alsof er nooit iets is gebeurd.ik schat m rond de 190 in man, met schoenen aan wss draagt ie lifts 193 minimum. voelde me klein en dat gebeurd niet vaak behalve in grote steden en hij was rond gemiddeld daar. ja ik weet niet man. ik zou het niet kunnen handelen, ik voelde me niet super slecht maar is een tijdje geweest sinds dat ik zo gemogged ben lol, klinkt fk cringe. maarja als je sub5 manlet bent moet je toch met andere dingen copen dus zou ik niet eens buiten komen wss. misschien wel maar ik zag m alleen omdat ie echt uitstak, anders zou ik m denk ik ook niet gezien hebben. was midden in de stad wanneer ik naar treinhalte aan het lopen was toen ik klaar was met de opendag
ahahaha ik glaze m te hard eerlijk. dacht al dat die looksmaxxing shit mij een beetje gayer maakte, ja ik zit er niet echt diep over in ofzo maar was gewoon duidelijk. komt denk ik ook omdat ik m een soort van ken. en wnnr ik geld heb ga ik idd rhinoplasty nemen ahahahman beschrijft zeta als een psl god lmao maar jah wat maakt dat uit als je above average bent is dat al goed genoeg en je hebt lowk betere bones dan zeta die neger neus fuckt je gwn op. En niet vergeten zeta is 1 in de 10000 mannen dus het is nrml dat je gemogd werd, cope gwn met iets en vergeet het alsof er nooit iets is gebeurd.