Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tranen van blijdschap en overwhelmed positieve gedachten
Bewijs?@gangiewangie is ook blank en mogt ons allemaal
@gangiewangie stuur je gezicht naar hun je hebt al meerdere rate me threads gemaaktBewijs?
Houd je kankerbek dicht!Shit ass language bruh
Krijg de tering stoephoerShit ass language bruh
Nga wants to fit in but can't so he just says that dutch is a shit language jflShit ass language bruh
Ja, wat voor neger dan ookHoud je kankerbek dicht!
waterNga wants to fit in but can't so he just says that dutch is a shit language jfl
ik kan even kijken of ik een fototje heb waar ik blij mee ben, maar verwacht niet te veel@gangiewangie Ik weet niet hoe je eruitziet.![]()
You just spoke Dutch.water
Blauwe ogen is chad btwik kan even kijken of ik een fototje heb waar ik blij mee ben, maar verwacht niet te veel![]()
Je mogt mij toch al teringhard by default dus geen stress.ik kan even kijken of ik een fototje heb waar ik blij mee ben, maar verwacht niet te veel![]()
Ik lees dit met mijn T50 ogen.Blauwe ogen is chad btw
Hij heeft mogger bones no glazeJe mogt mij toch al teringhard by default dus geen stress.
mirin dickridingHij heeft mogger bones no glaze
Ik heb een 50 50 verloren maatIk lees dit met mijn T50 ogen.
En ik ben een botloze aardappel schijthuid. Het was nooit begonnen voor mij.Hij heeft mogger bones no glaze
I said no glaze stupid ngamirin dickriding
Ik weet niet wat dit betekent.Ik heb een 50 50 verloren maat
Vader blauwe ogen moeder bruin. Ben de enige bam 6 kinderen die bruine ogen heeftIk weet niet wat dit betekent.
bro je glazet te hard nu gaan ze me uitlachen wanneer ze zien dat ik sub5 benHij heeft mogger bones no glaze
Tenminste ben je een goeie gast, heeft iemand online ooit je gezicht gezien??En ik ben een botloze aardappel schijthuid. Het was nooit begonnen voor mij.
BrutalVader blauwe ogen moeder bruin. Ben de enige bam 6 kinderen die bruine ogen heeft
Zo dichtbij en alsnog zo ver weg. Grappig genoeg heb ik familieleden met blauwe ogen, groene ogen, lichtbruine ogen en zelfs grijze ogen. Niet dat het veel voorkomt, maar genoeg die het hebben. Sommige hebben ook gekleurd haar. Zag een jongetje in mijn dorp met blond haar en groene ogen, bleek familielid van mij te zijn. Zijn oma daarentegen was als donker als de nacht.Vader blauwe ogen moeder bruin. Ben de enige bam 6 kinderen die bruine ogen heeft
Verhuis gewoon uit nederland theorieEn ik ben een botloze aardappel schijthuid. Het was nooit begonnen voor mij.
Mijn oneitis vond me zo lelijk dat ze me niet eens wilde leren kennen, innerlijk betekent niks voor meisjes als je uiterlijk stront is. En ja, ik heb een paar mensen online ontmoet en ook mijn foto's naar willekeurige meisjes online gestuurd voor hun mening.Tenminste ben je een goeie gast, heeft iemand online ooit je gezicht gezien??
Krijg de tering maat is gwn normale Nederlander op een uniSo over
Zijprofiel erbij voor goed geluk kan je ook gelijk mn neus zien![]()
Je ziet er goed uit, en niks mis met je neus. Als je die van mij ziet, ga je pas denken "het is joever."So over
Hoi Geertje! Wist niet dat je ook een .com account had. :3Verhuis gewoon uit nederland theorie
Ik zie er ook uit alsof ik een Aziatische steppe migratieachtergrond hebSo over
flikker op ouwe, ze moggen me allemaal de pest pleuris inKrijg de tering maat is gwn normale Nederlander op een uni
Je kan niet zo lelijk zijn zoals je jezelf beschrijft, je hebt meer kans om een psl God tegen te komen dan een true sub5 en wat hadden die meisjes je gerate?Mijn oneitis vond me zo lelijk dat ze me niet eens wilde leren kennen, innerlijk betekent niks voor meisjes als je uiterlijk stront is. En ja, ik heb een paar mensen online ontmoet en ook mijn foto's naar willekeurige meisjes online gestuurd voor hun mening.
wie is die negerHoi Geertje! Wist niet dat je ook een .com account had. :3
Tot je mij ziet budflikker op ouwe, ze moggen me allemaal de pest pleuris in
Nee, man! Geloof er niks van. Ik vind je er bovengemiddeld uitzien.flikker op ouwe, ze moggen me allemaal de pest pleuris in
CapJe kan niet zo lelijk zijn zoals je jezelf beschrijft, je hebt meer kans om een psl God tegen te komen dan een true sub5 en wat hadden die meisjes je gerate?
Ze beweerden dat ik niet lelijk was maar werd generfed door mijn oneitis. Het was allemaal een internationaal complot bedoeld om mij te nuken van binnen. Het is voorbij.Je kan niet zo lelijk zijn zoals je jezelf beschrijft, je hebt meer kans om een psl God tegen te komen dan een true sub5 en wat hadden die meisjes je gerate?
dankjewel man, eerste keer dat ik dat hoor. its never joever bro. op .org en hier een van de aardigste personen die ik heb gezien.Je ziet er goed uit, en niks mis met je neus. Als je die van mij ziet, ga je pas denken "het is joever."
oneitiscel = volcelZe beweerden dat ik niet lelijk was maar werd generfed door mijn oneitis. Het was allemaal een internationaal complot bedoeld om mij te nuken van binnen. Het is voorbij.
Hoe bedoel je generfed door je oneitis?? Was je zo geobsedeerd met haar dat je lelijk werd??Ze beweerden dat ik niet lelijk was maar werd generfed door mijn oneitis. Het was allemaal een internationaal complot bedoeld om mij te nuken van binnen. Het is voorbij.
Geen dank, en jij ook bedankt voor je aardige woorden. Alleen is het jammer genoeg wel joever want ik kan niemand meer verliefd worden, van binnen ben ik werkelijk dood als het daar om draait. Ach ja, "de leven" zoals ze zeggen. Niks aan te doen.dankjewel man, eerste keer dat ik dat hoor. its never joever bro. op .org en hier een van de aardigste personen die ik heb gezien.