Join 44,200+ Looksmaxxing Members!

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

Enige blanke Nederlander op org

Geen dank, en jij ook bedankt voor je aardige woorden. Alleen is het jammer genoeg wel joever want ik kan niemand meer verliefd worden, van binnen ben ik werkelijk dood als het daar om draait. Ach ja, "de leven" zoals ze zeggen. Niks aan te doen.
Volgens mij zeggen ze :het' leven bud

Hoe bedoel je generfed door je oneitis?? Was je zo geobsedeerd met haar dat je lelijk werd??
Nee, ze had mij afgewezen en wilde me niet eens leren kennen. Zo zie je maar, uiterlijk is enige wat telt. Als ik er beter uit zag, had ze me tenminste niet meteen afgewezen zonder mij eerst beter te leren kennen. Ik ben een ware truecel.

yapper bro, we zijn allebij boerenjongens, we kunnen lekker om een kampvuurtje zitten nouja nu misschien niet met deze vuile kanker kou en en een lekker liedje zingen
Ik ben niet nt plus heb geen blond haar en blauwe ogen dus helaas ben ik geen echte boerenjongen

Nee, ze had mij afgewezen en wilde me niet eens leren kennen. Zo zie je maar, uiterlijk is enige wat telt. Als ik er beter uit zag, had ze me tenminste niet meteen afgewezen zonder mij eerst beter te leren kennen. Ik ben een ware truecel.
Ah wjw sorry ik ben een beetje slow, dat is echt vies van haar kheb medelijden met jou man. Kende je haar allang en wat zou je haar rate?

Geen dank, en jij ook bedankt voor je aardige woorden. Alleen is het jammer genoeg wel joever want ik kan niemand meer verliefd worden, van binnen ben ik werkelijk dood als het daar om draait. Ach ja, "de leven" zoals ze zeggen. Niks aan te doen.
damn. real, ik denk soms ook zo, maar hoop dat ik uiteindelijk iets vindt man.
Ik ben niet nt plus heb geen blond haar en blauwe ogen dus helaas ben ik geen echte boerenjongen
damn ik ook niet bro, maar een lekker refrijn behoudt de gein snap je snap je

damn ik ook niet bro, maar een lekker refrijn behoudt de gein snap je snap je
Ben ook niet echt een boerenjongen maar mijn ouders zijn wel boerenkindere

Dankjewel, alleen heb ik oprecht geen interesse, in niemand. Uiterlijk alleen vind ik niet boeiend, en al zou ik iemand zien zitten, dan zou ik alsnog niet verliefd kunnen raken meer want die gevoelens zijn permanent weg. Vind het sneu dat ik alles heb verspild aan de verkeerde persoon.

Dankjewel, alleen heb ik oprecht geen interesse, in niemand. Uiterlijk alleen vind ik niet boeiend, en al zou ik iemand zien zitten, dan zou ik alsnog niet verliefd kunnen raken meer want die gevoelens zijn permanent weg. Vind het sneu dat ik alles heb verspild aan de verkeerde persoon.
dat is inderdaad fucking kut man. ik zou erover willen praten, maar ik zou geen flauw idee hebben dus ik ga er niet eens aan beginnen want ik wil niet disrespectvol zijn. het enige advies wat ik kan geven wat mij ook flink heeft geholpen is een psycholoog opzoeken, maarja ik ben een random guy op het internet, dus neem alles maar met een korreltje zout.

hsu us iihv i sigdn sgisk hsoqlwmz d ib bwoqn djs sxbs KAkqnd ajnz dbfjsokqwjwncbodbfi je wi heicdjsjwk

dat is inderdaad fucking kut man. ik zou erover willen praten, maar ik zou geen flauw idee hebben dus ik ga er niet eens aan beginnen want ik wil niet disrespectvol zijn. het enige advies wat ik kan geven wat mij ook flink heeft geholpen is een psycholoog opzoeken, maarja ik ben een random guy op het internet, dus neem alles maar met een korreltje zout.
Er valt niks meer aan te doen, jammer genoeg. Ik ben daarnaast ook niet iemand die hulp zoekt of er naar vraagt. Althans als het gaat om psychologische dingen. Ondertussen was ik wel de "psycholoog" voor mijn vrienden en dergelijke en ging ik LARPen alsof ik niet wist hoe het voelde om depressief te zien, zo ver ging ik met mijn LARPs dat ik vroeg "Hoe voelt dat nou, depressief zijn?" Simpelweg omdat ik niet wilde laten merken dat ik juist degene was die dringend hulp nodig had. Uiteindelijk maakt het niks meer uit en ben ik praktisch gezien dood van binnen, ondanks dat ik niet meer depressief ben. Wees niet als mij en zoek hulp als je het nodig hebt, is het moraal van mijn verhaal.

Back