Join 75,000+ Looksmaxxing Members!

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

french rappers are pedos

Register to hide this ad
koba la d a famous rapper dm d me and my friends when were like 14 to 15 and did fuck one of us while being aware
thanks for this information!

pas la ref mais sinon y a J9nueve aussi qui a ken une de mes potes au college lol
Comment ça pas la ref ? Même moi qui vit au Canada et qui connais que dalle du rap français à part Maître Gims et Orelsan sait et connaît à propos des nouvelles sur la situation de Femtogo ! @TonyDr @Beatrice

Comment ça pas la ref ? Même moi qui vit au Canada et qui connais que dalle du rap français à part Maître Gims et Orelsan sait et connaît à propos des nouvelles sur la situation de Femtogo ! @TonyDr @Beatrice
Jsp et merci mtn je vais lire tes post avec un accent quebecois

Jsp et merci mtn je vais lire tes post avec un accent quebecois
J'ai pas l'accent québécois n'importe quoi, je suis né en France et j'ai gardé un accent plus proche d'Europe que du Québec.

Le frérot me tag comme si je connaissais les rappeurs français, à part kaaris, vald (le goat) et alkpote je connais pas

koba la d a famous rapper dm d me and my friends when were like 14 to 15 and did fuck one of us while being aware of our ages
pas la ref mais sinon y a J9nueve aussi qui a ken une de mes potes au college lol
Que le seigneur me préserve des filles comme ça. Je prefère devenir moine dans les montagnes que de date les meufs comme ça, la phobie 🚬

Le frérot me tag comme si je connaissais les rappeurs français, à part kaaris, vald (le goat) et alkpote je connais pas

Que le seigneur me préserve des filles comme ça. Je prefère devenir moine dans les montagnes que de date les meufs comme ça, la phobie 🚬
mskn elles ont fait ça au college

Même, imagine tu date une meuf et elle te dit "ouais mon ex c'est booba" laisse tomber tu veux faire quoi avec une fille comme ça
certes mais la les pauvres elles se sont faite endocrtriné

why is literally every “French” rapper/singer a black or nafri person jfl
1773958235784.webp

@cckstacy What's your body count. You keep posting about guys DMing you or exes.

Users who are viewing this thread

Back