- Solutions
- 1
- Online time
- 5d 14h
koba la d a famous rapper dm d me and my friends when were like 14 to 15 and did fuck one of us while being aware of our ages
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
C'est pas Femtogo qui s'est fait exposed comme étant un pédo et prédateur ?koba la d a famous rapper dm d me and my friends when were like 14 to 15 and did fuck one of us while being aware of our ages
not reallyBro just typing shit
thanks for this information!koba la d a famous rapper dm d me and my friends when were like 14 to 15 and did fuck one of us while being aware
pas la ref mais sinon y a J9nueve aussi qui a ken une de mes potes au college lolC'est pas Femtogo qui s'est fait exposed comme étant un pédo et prédateur ?
Litreally why would she post this kekBro just typing shit
To exposeLitreally why would she post this kek
@Beatrice. is this truekoba la d a famous rapper dm d me and my friends when were like 14 to 15 and did fuck one of us while being aware of our ages
@Beatrice.
does that mean u did get slayed as a jb or not?did fuck one of us while being aware of our ages
expose what u or your friends still slayed him kekTo expose
J'ai pas l'accent québécois n'importe quoi, je suis né en France et j'ai gardé un accent plus proche d'Europe que du Québec.Jsp et merci mtn je vais lire tes post avec un accent quebecois
Ok dsl je vais quand meme lire avec un accent québecoisJ'ai pas l'accent québécois n'importe quoi, je suis né en France et j'ai gardé un accent plus proche d'Europe que du Québec.
I don't know , how is he pedo ? he was also young back then so idk@Beatrice. is this true
I was born in 2007thoI don't know , how is he pedo ? he was also young back then so idk
But he was dating that girl called "wedjene"
Le frérot me tag comme si je connaissais les rappeurs français, à part kaaris, vald (le goat) et alkpote je connais pas
koba la d a famous rapper dm d me and my friends when were like 14 to 15 and did fuck one of us while being aware of our ages
Que le seigneur me préserve des filles comme ça. Je prefère devenir moine dans les montagnes que de date les meufs comme ça, la phobiepas la ref mais sinon y a J9nueve aussi qui a ken une de mes potes au college lol
mskn elles ont fait ça au collegeLe frérot me tag comme si je connaissais les rappeurs français, à part kaaris, vald (le goat) et alkpote je connais pas
Que le seigneur me préserve des filles comme ça. Je prefère devenir moine dans les montagnes que de date les meufs comme ça, la phobie![]()
Yes he is probably a pedo bcs he is like 25 rnI was born in 2007tho
umreport this to the police not the forum
He is kinda niche in france , not like koba or niska or even kaaris
He is already in prison lolreport this to the police not the forum
Même, imagine tu date une meuf et elle te dit "ouais mon ex c'est booba" laisse tomber tu veux faire quoi avec une fille comme çamskn elles ont fait ça au college
legal age is like 14 in francereport this to the police not the forum
Are you dumblegal age is like 14 in france
certes mais la les pauvres elles se sont faite endocrtrinéMême, imagine tu date une meuf et elle te dit "ouais mon ex c'est booba" laisse tomber tu veux faire quoi avec une fille comme ça
why is literally every “French” rapper/singer a black or nafri person jfl
no 15legal age is like 14 in france
hes a grown ass man n***alegal age is like 14 in france
still the police cant do much if it was consensualhes a grown ass man n***a
Yeah i figured as much, so jova maynn
they don't do much for r**e so yeahstill the police cant do much if it was consensual
Hey ya Orelsan, Petite Sœur, NTM, Femtogowhy is literally every “French” rapper/singer a black or nafri person jfl
pretty sure the adult is always responsible even if the minor insisted/consentedstill the police cant do much if it was consensual
2@cckstacy What's your body count. You keep posting about guys DMing you or exes.
Gonna vomit be right back.
Hmmmmmmmmmkoba la d a famous rapper dm d me and my friends when were like 14 to 15 and did fuck one of us while being aware of our ages
bruhGonna vomit be right back.
We have our french eminem : Valdwhy is literally every “French” rapper/singer a black or nafri person jfl
C'est ça le pbcertes mais la les pauvres elles se sont faite endocrtriné