- Time Online
- 1d 10h
Forum is so dead rn, I hope when I wake up the forum will be in it's prime
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yes bhai I'm tired
goodnightForum is so dead rn, I hope when I wake up the forum will be in it's prime
would you rather watch a tree grow or a knee grwgoodnight!
tree grow.would you rather watch a tree grow or a knee grw
wow! such a smart joke! xDhahah get it knee grow!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
no rep = dnrdwow! such a smart joke! xD
happy now?no rep = dnrd
yeshappy now?
didnt even think about the reps!! sorry!
Yoo wsup bro
Kinda it's way more active nowSo, did the forum meet your expectation?
broer deze forum is zo anders als er iem me disliked verlies ik repsKinda it's way more active now
Geen stress, hier kheb jou 3 reps gegevenbroer deze forum is zo anders als er iem me disliked verlies ik reps![]()
yo wat sinds wnr bestaat ditGeen stress, hier kheb jou 3 reps gegeven
Deze forum is andersyo wat sinds wnr bestaat dit
wist niet dat dit al lang bestond kd8 dat dit zo redpill cope forum was maar ik had het misDeze forum is anders
Nee dees is gwn een BP forum met users van .orgwist niet dat dit al lang bestond kd8 dat dit zo redpill cope forum was maar ik had het mis
shit man khad dit echt eerder moeten joinen, maar hier mogen toch vrouwen op? want op org zie ik mensen die gebanned zijn gwn omdat ze een vrouw zijnNee dees is gwn een BP forum met users van .org
Vroeger niet maar nu mogen foids wel joinen, lowk goed want je kunt aan hun vragen om gerate te worden ofzshit man khad dit echt eerder moeten joinen, maar hier mogen toch vrouwen op? want op org zie ik mensen die gebanned zijn gwn omdat ze een vrouw zijn
meeste foids gaan je allen raten om hun "type". lowkey foids moeten niet eens op deze website zittenVroeger niet maar nu mogen foids wel joinen, lowk goed want je kunt aan hun vragen om gerate te worden ofz