Got no j*b currently cause nobody hiring a n***a
And I'm starting uni again in like 4 months.
Where am I supposed to make friends in the meantime?
Where am I supposed to make friends in the meantime?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ging gister alleen naar een club en denk dat ik dat nie meer ga doen man.rave festival ofz, hobbies zoals voetbal, uni, je werk, evenementen enz
ja je moet nooit alleen naar een club gaan zeker niet als je niet goed kunt socializenging gister alleen naar een club en denk dat ik dat nie meer ga doen man.
club was ook nog eens dood
yupp, ik kwam de club binnen en was wss jongste daarja je moet nooit alleen naar een club gaan zeker niet als je niet goed kunt socializen
Nog wel beetje, maar ik ben die ene losse vriend gwn helaas.ben je nog in conctact met je vrienden van in het middelbaar?
damn mss volgende keer naar een club gaan met wat jongere mensenyupp, ik kwam de club binnen en was wss jongste daar(ik ben 20)
Ah da’s kut om te horen man. Maar je bent zeker niet alleen denk dat veel mensen dat wel meemaken na het middelbaarNog wel beetje, maar ik ben die ene losse vriend gwn helaas.
Ben langzaam uit de vriendengroep gevallen.
Its not like I'm not trying I went to some j*b interviews rlly unlucky rn.no job ? no uni ? The answer is simple : you don't
You'll get one eventually, dont give upIts not like I'm not trying I went to some j*b interviews rlly unlucky rn.
Got one tmrw too