Join 44,200+ Looksmaxxing Members!

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

How to get a gf

Nee man hier is helemaal niks
Zon chick uit wallonie kwam maandje naar mijn klas voor geen idee wat maar dat was een knappe, al kon ik frans had ik wat gedaan
Ik ben ook precies 183 man. Im was laatst in Groningen en ik voelde me zo inferieur. Gemiddelde lengte was minstens 188. Maar ja dat krijg je als je de genetische elite tegenkomt. Ik kan me in elk geval qua intelligentie aan ze meten.
ja man, kwa level is Nederland veel te hoog. Elk meisje verwacht hier een CL die 190 is wat waarschijnlijk srs nog realistisch is. Het noorde van Holland is ook gewoon compleet een lifechanger. Ben zo fucking blij dat ik daar niet geboren ben. En ja klopt bro, al ga je in Groningen studeren doe je het sws goed bro, als je wil delen welke studie was je voor aan t kijken?

Zon chick uit wallonie kwam maandje naar mijn klas voor geen idee wat maar dat was een knappe, al kon ik frans had ik wat gedaan
Kan geen woord Frans helaas vanwege mijn middelbare school traject. Mavo - havo - 1 jaar vwo.
ja man, kwa level is Nederland veel te hoog. Elk meisje verwacht hier een CL die 190 is wat waarschijnlijk srs nog realistisch is. Het noorde van Holland is ook gewoon compleet een lifechanger.
Maar zou wel mogger zijn om daar in te integreren
Ben zo fucking blij dat ik daar niet geboren ben. En ja klopt bro, al ga je in Groningen studeren doe je het sws goed bro, als je wil delen welke studie was je voor aan t kijken?
Ik overweeg zeer zwaar rechtsgeleerdheid te gaan studeren daarzo. Moet nog een matching toets doen voor niet bindend studieadvies. Ben zeer benieuwd of ik mijn hersenen te ver verrot heb om normaal mee te kunnen draaien op die uni

Dat is een uitzondering, vorige week kwamen der een paar kinderen uit Wallonië naar onze school voor taaluitwisseling en wtf waren die meisjes dan, ze hadden allemaal een handtas een droegen kpt veel makeup. Wallonië zelf is ook shit en is echt lelijk en depressief

Kan geen woord Frans helaas vanwege mijn middelbare school traject. Mavo - havo - 1 jaar vwo.
suiiii man, ik ook hahaha, maar ben midden in mavo gelijk naar havo gegaan. heb wel duits gekozen want fakka met die franse zooi, maar wanneer je iets zoals dat ziet dan ga je toch wel weer je keuzes overwegen. zit nu in laatste jaar VWO
Maar zou wel mogger zijn om daar in te integreren
eerlijk, ik zou dr zo graag willen wonen. paar van me vrienden die gewoon van HAVO af zijn gegaan en daar zijn gaan studeren delen zulke fk zieke verhalen en alles man, maarja dacht zelf dat ik VWO moest doen om een kans te maken bij die KK Klm maar maatje van mij is binnen met havo diploma dus ja, eigenlijk gwn saus.
Ik overweeg zeer zwaar rechtsgeleerdheid te gaan studeren daarzo. Moet nog een matching toets doen voor niet bindend studieadvies. Ben zeer benieuwd of ik mijn hersenen te ver verrot heb om normaal mee te kunnen draaien op die uni
das fk ziek bro, maar kost wel veel tijd neem ik aan. je kan sws meedraaien haha, deze shit is wel real, maar is uiteindelijk allemaal een tijdverdoening voor de meeste van ons. zo zie ik het tenminste. helpt me ook een beetje focussen op andere dingen.

Back