Join 75,000+ Looksmaxxing Members!

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

I am dying tbh

Register to hide this ad
How tf can periods even hurt that much?????
Periods are overrated, sometimes us men have our balls grow 3 times in size over night and then torsion into themselves very painfully. Search up Sonic scat inflation

Periods are overrated, sometimes us men have our balls grow 3 times in size over night and then torsion into themselves very painfully. Search up Sonic scat inflation
i cant believe u guys have to deal with this wow omg

i like how the last part isn't "search up sonic scat inflation to learn more". its just added in as an unrelated suggestion

i like how the last part isn't "search up sonic scat inflation to learn more". its just added in as an unrelated suggestion
No one but you truly understands me, I have a very postmodern approach to the way I shitpost here

I don’t know I have endometriosis and it lowkey hurts more than burning

How tf can periods even hurt that much?????
Si tu prends la pillule journalier, parait que ça augmente l'intensité des douleurs des règles.
J'ai préféré que ma chérie arrête parce qu'elle a recommencer à l'utiliser quand on a commencé à sortir ensemble, et ducoup bien moins de douleurs.
Il faut aussi que tu manges des aliments riche en fer et en omega 3s, vu que les omega 3s peuvent calmer certains types de périodes menstruelles

My period is late like 18 days but I constantly have cramps and back pain like I’m on my period

Help
Si tu prends la pillule journalier, parait que ça augmente l'intensité des douleurs des règles.
J'ai préféré que ma chérie arrête parce qu'elle a recommencer à l'utiliser quand on a commencé à sortir ensemble, et ducoup bien moins de douleurs.
Il faut aussi que tu manges des aliments riche en fer et en omega 3s, vu que les omega 3s peuvent calmer certains types de périodes menstruelles

have you tried using ice, apparently it helps

Mercii! Mais j’ai trop peur de prendre la pillule honnêtement.

Mercii! Mais j’ai trop peur de prendre la pillule honnêtement.
C'est vrai 50/50 c'est soit ça calme soit ça empire les symptomes ça depend du type de pillule (la molecule utilisée je veux dire)
Je croyais que tu prenais la pillule vu que tu étais sexuellement active

Je prends aucune pilule, et mes analyses sont globalement bonnes, juste mes hormones sont un peu hors normes donc ça doit être ça. Merci !!

Users who are viewing this thread

Back