I'll see !Come to the modern city named rotterdam it's even better than dubai where we can meet eachother
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I'll see !Come to the modern city named rotterdam it's even better than dubai where we can meet eachother
Yep rotterdam my city, vanwaar uit rotterdam kom je?Extremely high IQ
I don't like it tbhMirin this round little flag![]()
U live in Belgium or Netherlands?Yep rotterdam my city, vanwaar uit rotterdam kom je?
Caged. Over for my humor tbh. I'm a legit mentalcelI thought it would come out like they do on .org but instead it’s a ball![]()
Belgium but all my family lives in the Netherlands mainly rotterdam so I go there a lotU live in Belgium or Netherlands?
Je woonde toch in België?Yep rotterdam my city, vanwaar uit rotterdam kom je?
HahahahaCaged. Over for my humor tbh. I'm a legit mentalcel
Ja maar ik ga nogsteeds naar nederland, kom je uit zuid?Je woonde toch in België?![]()
Kom naar zuidplein volgende keer dan gaan we meeten.Ja maar ik ga nogsteeds naar nederland, kom je uit zuid?
Serieus?? Ik ben daar al vaak geweest met m'n neven, soms ga ik zelfs te voet als ik bij m'n oma benKom naar zuidplein volgende keer dan gaan we meeten.
Ja als je er volgende keer ben moet je zeggenSerieus?? Ik ben daar al vaak geweest met m'n neven, soms ga ik zelfs te voet als ik bij m'n oma ben
Ai zal ik doen, dus je woont in zuid? Ik ga soms ook naar beijerlandselaan. Wjw iemand van me familie heeft je mss al is ontmoetJa als je er volgende keer ben moet je zeggen![]()
Ik kan niet publiekelijk zeggen waar ik woon precies, kek— ik zeg alleen RotterdamAi zal ik doen, dus je woont in zuid? Ik ga soms ook naar beijerlandselaan. Wjw iemand van me familie heeft je mss al is ontmoet
BegrijpelijkIk kan niet publiekelijk zeggen waar ik woon precies, kek— ik zeg alleen Rotterdam![]()
Waarschijnlijk dat ik je familieleden heb gezien of zo thoughBegrijpelijk
Ja sws, heb je ook fam in België want ik heb een paki vriendWaarschijnlijk dat ik je familieleden heb gezien of zo though
Nee ik heb geen familie in België haha, ik heb alleen een oom en tante in Nederland en voor de rest wat verre familieleden in Engeland en Amerika en Denemarken/Noorwegen blijkbaar (volgens DNA onderzoeken).Ja sws, heb je ook fam in België want ik heb een paki vriend
Speciale familie man ied woont ergens anders. Het moet toch wel saai zijn zonder familie in de buurt of niet? Bv tijdens de ramadan het is dan altijd zo leuk en gezellig om samen te komenNee ik heb geen familie in België haha, ik heb alleen een oom en tante in Nederland en voor de rest wat verre familieleden in Engeland en Amerika en Denemarken/Noorwegen blijkbaar (volgens DNA onderzoeken).
Ja ik ben niet close met mijn familie hier in Nederland. In Pakistan is ander verhaal. Bijna heel de dorp is mijn familie daar haha. En dan ga je elke dag wel op bezoek bij paar huizen maar kan je niet lang blijven omdat je ook andere huizen moet bezoeken en overal bieden ze je eten en drinken aan enzo.Speciale familie man ied woont ergens anders. Het moet toch wel saai zijn zonder familie in de buurt of niet? Bv tijdens de ramadan het is dan altijd zo leuk en gezellig om samen te komen
Jahah ik ken dat, je gaat naar onbekende familie waarvan je niet eens wist dat ze bestonden. Als je opgroeit met een grotere fam ben je meestal ook nt maar dat heeft ook zijn nadelen, altijd ruzie over domme shitJa ik ben niet close met mijn familie hier in Nederland. In Pakistan is ander verhaal. Bijna heel de dorp is mijn familie daar haha. En dan ga je elke dag wel op bezoek bij paar huizen maar kan je niet lang blijven omdat je ook andere huizen moet bezoeken en overal bieden ze je eten en drinken aan enzo.
Haha precies ja, zoveel familieleden die ik nooit heb gezien. Ik zag wel lange familieleden van zelfs 195 cm. En ja met grote familie opgroeien lijkt me niet fijn altijd.Jahah ik ken dat, je gaat naar onbekende familie waarvan je niet eens wist dat ze bestonden. Als je opgroeit met een grotere fam ben je meestal ook nt maar dat heeft ook zijn nadelen, altijd ruzie over domme shit
Lange pakis zijn wel rare, brutal genetics pill.Haha precies ja, zoveel familieleden die ik nooit heb gezien. Ik zag wel lange familieleden van zelfs 195 cm. En ja met grote familie opgroeien lijkt me niet fijn altijd.
Not reallyYou receive many DM's here?
In het westen misschien maar Pakistanen zijn ook gewoon lang, mijn vriend is bijvoorbeeld 185 cm, mijn broer is 183 cm. Zowel mijn vriend en ik hebben familieleden die langer dan 190 cm zijn. Je hebt ook de langste cricket speler die langer dan 210 cm is, hij is ook Pakistaans. En dan heb je uit India ook van die lange Sikhs. Zij zijn misschien geen Pakistanen maar wat de lange Pakistanen en zij gemeen hebben is dat we allemaal Punjabis zijn. Ikzelf ben 181 cm en ik word gezien als “niet lang en niet kort” door mijn familieleden in Pakistan. Dat zegt ook genoeg. En bij mij in de moskee heb je ook een aantal mensen die 190 cm of langer zijn.Lange pakis zijn wel rare, brutal genetics pill.
Ze hebben toch ook niet een bepaald goed dieet of wel? Soms is het wel fijn om een grote fam te hebben, als iem je bv bedreigd kan je gwn zeggen dat je oudere neven hebt en dan gaat ie je gerust laten
Ja is waar, Pakistanen hun lengtes zijn verschillend. Ik heb een paki vriend van 167cm maar al zijn broers zijn 180cm+, zelfs zijn broertje van 7 is al 140cm en bijna even lang.In het westen misschien maar Pakistanen zijn ook gewoon lang, mijn vriend is bijvoorbeeld 185 cm, mijn broer is 183 cm. Zowel mijn vriend en ik hebben familieleden die langer dan 190 cm zijn. Je hebt ook de langste cricket speler die langer dan 210 cm is, hij is ook Pakistaans. En dan heb je uit India ook van die lange Sikhs. Zij zijn misschien geen Pakistanen maar wat de lange Pakistanen en zij gemeen hebben is dat we allemaal Punjabis zijn. Ikzelf ben 181 cm en ik word gezien als “niet lang en niet kort” door mijn familieleden in Pakistan. Dat zegt ook genoeg. En bij mij in de moskee heb je ook een aantal mensen die 190 cm of langer zijn.
Punjabis zijn wellicht de langste mensen van heel Azië. Ik zie nergens anders mannen die boven de 190 cm (en zonder ziekte).Ja is waar, Pakistanen hun lengtes zijn verschillend. Ik heb een paki vriend van 167cm maar al zijn broers zijn 180cm+, zelfs zijn broertje van 7 is al 140cm en bijna even lang.
Ik ken niet veel punjabis maar dat kan wel. Master race in Azië frPunjabis zijn wellicht de langste mensen van heel Azië. Ik zie nergens anders mannen die boven de 190 cm (en zonder ziekte).
datings banned anywaysOr in general. Too blackpilled
For example JFL if you DM girls first on Instagram. Chad gets messages and approached first
View attachment 74968
Ik ken niet veel punjabis maar dat kan wel. Master race in Azië fr
"In an interview, Irfan himself gives a height of 6 ft 10 in (2.08 m) for his father and 6 ft 6 in (1.98 m) for his mother."Deze ogre is 216 cm lang. Hij heet Mohammad Irfan.
Wrm speelt hij geen basket ipv cricket hij heeft de perfecte lengte, niemand kijkt naar dat buiten South Asians
Watt een ethnic vrouw bijna 2 meter?? Kan niet wth"In an interview, Irfan himself gives a height of 6 ft 10 in (2.08 m) for his father and 6 ft 6 in (1.98 m) for his mother."
Kek. Langste Pakistaanse moeder die ik heb gezien was 5'11" (180cm), die moeder van Irfan is een echte reuzin dus. Zelfs langer dan Nederlandse vrouwen. :feelskek:
Zoals je al zelf zegt, cricket is de meest populaire sport daar. Niemand geeft om basketbal daar. Je hebt wel Punjabis in basketbal maar die zijn Sikh en komen uit India.Wrm speelt hij geen basket ipv cricket hij heeft de perfecte lengte, niemand kijkt naar dat buiten South Asians
Echt absurd. XDWatt een ethnic vrouw bijna 2 meter?? Kan niet wth
True punjabi ogre, man is gwn een reusZoals je al zelf zegt, cricket is de meest populaire sport daar. Niemand geeft om basketbal daar. Je hebt wel Punjabis in basketbal maar die zijn Sikh en komen uit India.
Satnam Singh is zelfs langer dan Mohammad Irfan want hij is 218 cm.
View attachment 74994
Mijn Punjabi BVLL opmerkingen op .org waren dus geen grap.True punjabi ogre, man is gwn een reus