Join 68,000+ Looksmaxxing Members!

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

Lifefuel / Motivation Life is about having fun

AbusedDog333

Framecelled Bastard
Reputable ★★★
Established ★★★
Time Online
28d 2h
no longer sad about stuff
Screenshot 2026-01-12 221158.webp

Register to hide this ad
Sobald ich aus der Schule raus bin werde ich alles tun um wieder Freude zu empfinden und Spaß am Leben zu haben

Sobald ich aus der Schule raus bin werde ich alles tun um wieder Freude zu empfinden und Spaß am Leben zu haben
vertrau mir Bruder es wird besser.Nicht weil die Umstände besser werden sondern weil man mental stärker wird.Behalte deine Werte und verändere dich nicht für irgendwelche trends oder leute aus deinem umfeld, das ist sehr wichtig

vertrau mir Bruder es wird besser.Nicht weil die Umstände besser werden sondern weil man mental stärker wird.Behalte deine Werte und verändere dich nicht für irgendwelche trends oder leute aus deinem umfeld, das ist sehr wichtig
Werd ich nicht, ich hasse Leute die sich für irgendwelche Leute verändern.
Die Umstände werden besser, ich kann mir nichts schlimmeres vorstellen als in diese Schule zu gehen und beim Job hab ich immerhin ein bisschen Wahl.
Bleib du auch stark bruder

Users who are viewing this thread

Back