Join 75,000+ Looksmaxxing Members!

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

looks wont save you

foidslayer

ู†ุญู† ุงู„ุฐูŠู† ุจู†ูŠู†ุง ุญุตูˆู†ู†ุง ู…ู† ุฌู…ุงุฌู…
Contributor โ˜…
Reputable โ˜…โ˜…โ˜…
Established โ˜…โ˜…โ˜…
Solutions
7
even being a chad, if you're too nd its over ๐Ÿ’”

Register to hide this ad
I donโ€™t fucking know Iโ€™ve gotten too many different ones but my conclusion in chopped land
since you have a vagina it's not over for you

i dont even got the looks this life is so unfair

1774408429912.webp

Comment รงa se fais Que tu sache noter autrui mais pas toi ?
jโ€™ai une vision dรฉformรฉe de moi-mรชme. Je sais que pour les autres รงa va, mais moi je suis pas ร  la hauteur de mes standards, donc jโ€™arrive pas ร  me noter correctement haha

Nah tbh i just thought she found my identity cause i m paranoid
bruh u look like ur 16 or something i defo dont know u. cโ€™est pas parce que je parle franรงais que je suis ร  Parisโ€ฆ mais peut-รชtre que si, et je vais venir te chercher:peepoLove:

bruh u look like ur 16 or something i defo dont know u. cโ€™est pas parce que je parle franรงais que je suis ร  Parisโ€ฆ mais peut-รชtre que si, et je vais venir te chercher:peepoLove:
Non jโ€™ai 19 ans .. et je connais bcp de gens cโ€™est possible

Non jโ€™ai 19 ans .. et je connais bcp de gens cโ€™est possible
alors tโ€™as encore du baby fat sur le visage. si tโ€™allais ร  la fashion week de paris je pourrais te connaรฎtre, mais je pense que les ltb sont pas autorisรฉes lร -bas :33

alors tโ€™as encore du baby fat sur le visage. si tโ€™allais ร  la fashion week de paris je pourrais te connaรฎtre, mais je pense que les ltb sont pas autorisรฉes lร -bas :33
Violation ๐Ÿ’€

Users who are viewing this thread

Back