- Online time
- 32m 9s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HowLooks like the homepage of some femcel.
as a matter of fact im gonna call it holland'zoeken' yeah we need to nuke the netherlands
I mean isn’t it obvious...A good 50 people will die'zoeken' yeah we need to nuke the netherlands
how are you incel in america theres femcels everywhereNot living in America in big 25 is preposterous
more like 30 million budA good 50 people will die
more like 18 millionmore like 30 million bud
I’m not I’m 15 and I go to an 70% Indian schoolhow are you incel in america theres femcels everywhere
mirinI’m not I’m 15 and I go to an 70% Indian school
more like 18 million
It was about nuking the Netherlands not all dutch speaking individuals
wjw nu maak je me wel boos manIt was about nuking the Netherlands not all dutch speaking individuals
Everyone is like that one Indian n***a from big bang theorymirin
Kom naar Amsterdam we gaan hem een lesje leren.wjw nu maak je me wel boos man
ben er niet meer helaas een andere keer misschienKom naar Amsterdam we gaan hem een lesje leren.
hij woont wss in zo'n boerendorpje en eet alleen maar kaas en melkKom naar Amsterdam we gaan hem een lesje leren.
Ik weet waar je huis woont.ben er niet meer helaas een andere keer misschien![]()
Karnemelk en Franse kaas.hij woont wss in zo'n boerendorpje en eet alleen maar kaas en melk
kankerIk weet waar je huis woont.
je weet toch ook waar ik woon?Ik weet waar je huis woont.
nee man luste geen melk als kinda mis is dat waarom ik een manlet ben tegenwoordighij woont wss in zo'n boerendorpje en eet alleen maar kaas en melk
Ja sowieso.je weet toch ook waar ik woon?
overJa sowieso.
Ik dronk altijd melk maar ik ben nog steeds een dwerg.nee man luste geen melk als kinda mis is dat waarom ik een manlet ben tegenwoordig
Molenbeek.over
-180Ik dronk altijd melk maar ik ben nog steeds een dwerg.
watt een nederlander die geen melk lust? mss ben je mocro heb je ooit een dna test genomen?nee man luste geen melk als kinda mis is dat waarom ik een manlet ben tegenwoordig
Dwerg in Nederland.-180
nog nooit daar geweest, antwerpen mogsMolenbeek.
Hij draagt altijd trainingspak, rookt hasj en schreeuwt om de minuut “97ba!” Hij is sowieso Marokkaans.watt een nederlander die geen melk lust? mss ben je mocro heb je ooit een dna test gedaan?
Ik werd aangehouden in Antwerpen.nog nooit daar geweest, antwerpen mogs
heb geen blauwe ogen dus denk dat ik half indiaas ben ofzowatt een nederlander die geen melk lust? mss ben je mocro heb je ooit een dna test genomen?
ben 183 get mogged dwergjeDwerg in Nederland.
Indiase dwerg dat je bent. Gemiddelde is 196 cm.heb geen blauwe ogen dus denk dat ik half indiaas ben ofzo
ben 183 get mogged dwergje
voor wat? was je 100% fresh indische koeienpiss aan het smokkelen naar nederland?Ik werd aangehouden in Antwerpen.
voor meisjes misschienIndiase dwerg dat je bent. Gemiddelde is 196 cm.
Kankerlijer.voor wat? was je 100% fresh indische koeienpiss aan het smokkelen naar nederland?
Klopt. Jongens zijn korter.voor meisjes misschien