Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ben aant bulken makker volgende maand ga ik beginnen met cuttenFatass n***a
hes right stop eatingn*****s cant even eat in 2026![]()
Eyy mirin, toon physique als je klaar bent met cuttenben aant bulken makker volgende maand ga ik beginnen met cutten
Indian?cuz i just ate rice with chicken![]()
basically yeah north africanIndian?
wrmm kan ik je profiel niet bekijken dawgg what u hidingEyy mirin, toon physique als je klaar bent met cutten
i feel honored now cuz u claim me as one of yallWtf nafri card revoked
You are now south Asian
Hij flext op me omdat ik 6 dagen niks heb gegetenFatass n***a
Jokes aside I met a Moroccan from Casablanca and he looked very South Asian. He said so himself lol.i feel honored now cuz u claim me as one of yallthanks bhaijaan
hebje doodserieus al 6 dagen niks gegeten ofwatHij flext op me omdat ik 6 dagen niks heb gegeten
Crazy doorzettingsvermogen. Ik kan geen 1 dag zonder chocobroodjes te etenHij flext op me omdat ik 6 dagen niks heb gegeten
well tbh ppl from casablanca shouldnt even be considered moroccan lol theyre heavily mixed with arabs and subsaharansJokes aside I met a Moroccan from Casablanca and he looked very South Asian. He said so himself lol.
peak goyslopNorth Koreans can only eat veggies and potato
Ja bhai vandaag was de 6e dag maar ik heb vanavond gegeten omdat ik honger hadhebje doodserieus al 6 dagen niks gegeten ofwat
trouwens how is the cut going
In het begin is het lastig maar ik heb dit vaker gedaan dus is het een makkieCrazy doorzettingsvermogen. Ik kan geen 1 dag zonder chocobroodjes te eten![]()
Woah I didn’t know that bhai.well tbh ppl from casablanca shouldnt even be considered moroccan lol theyre heavily mixed with arabs and subsaharans
i know this guy from casablanca and he calls me 'white' cuz im not a mixed mutt like him
3.3 kg verloren in een paar dagen is crazy bro keep it upJa bhai vandaag was de 6e dag maar ik heb vanavond gegeten omdat ik honger had
Ben 3.3 kilo afgevallen in die dagen haha
Ik ben van 85 kg naar 77 kg gegaan maar heb nog minstens 10 kg te gaan
Kijken of het lukt voor de ramadan
gengar in his looksmaxxing arcIn het begin is het lastig maar ik heb dit vaker gedaan dus is het een makkie
thats what i like to seeIk hoop dat je niet dood gaatIn het begin is het lastig maar ik heb dit vaker gedaan dus is het een makkie
Dankjewel bhaijaan ik ga nu niet meer een dag of meerder dagen niks eten. Ik ga binnenkort nog wat goyslop eten maar daarna ga ik elke dag alleen soep eten tot ramadan. Dus vanaf zondag of zo tot en met ramadan.3.3 kg verloren in een paar dagen is crazy bro keep it up
Van kk lelijk en dik naar kk lelijk en dungengar in his looksmaxxing arcthats what i like to see
ja dat is beter man niet te streng zijn over jezelf zolang je in een calorie deficit zit benje goedDankjewel bhaijaan ik ga nu niet meer een dag of meerder dagen niks eten. Ik ga binnenkort nog wat goyslop eten maar daarna ga ik elke dag alleen soep eten tot ramadan. Dus vanaf zondag of zo tot en met ramadan.
why are u eating in ur room n***acuz i just ate rice with chicken![]()
Ja idd, ik bedoel het levert resultaten maar het is wisselvallig. Soms verlies je 1kg in 1 dag, en dan is het ineens slechts 0.2kg de volgende dag.. anyway val jij af of kom je aan tijdens de ramadan?ja dat is beter man niet te streng zijn over jezelf zolang je in een calorie deficit zit benje goed
cuz im a truecel f*g who hates sitting at the dinner table with his family and would rather spend his time alonewhy are u eating in ur room n***a
ye thats what i thoughtcuz im a truecel f*g who hates sitting at the dinner table with his family and would rather spend his time alone
zolang je gewicht verliest benje goed bezig tbh soms kan het ook zijn dat je meer massa verliest op een dag door waterweightJa idd, ik bedoel het levert resultaten maar het is wisselvallig. Soms verlies je 1kg in 1 dag, en dan is het ineens slechts 0.2kg de volgende dag.. anyway val jij af of kom je aan tijdens de ramadan?
Because he’s a tuff n***awhy are u eating in ur room n***a
Ik doe sinds kort OMAD dus ik ga sowieso aankomen tijdens ramadan omdat je dan twee keer per dag eet. Vroeger viel ik wel af door de ramadan maar ik was vroeger ook altijd dun. En klopt ja, watergewicht ben ik al verloren denk ik? Omdat ik een week of 3 geleden begon met afvallen maar moet erbij zeggen dat ik heel langzaam afviel. Ik verloor 5 kg in 2 (en een half?) weken. Zoals je merkt, is dat weinig voor me omdat ik 3.3 kg in 6 dagen ben afgevallen.zolang je gewicht verliest benje goed bezig tbh soms kan het ook zijn dat je meer massa verliest op een dag door waterweight
tbh ik val meestal af tijdens de ramadan maar dat is omdat ik heel snel vol geraak na het eten en dus niet zoveel kan eten na iftar want meestal spreid ik mijn maaltijden doorheen de dag
jij dan?
Kom je al gewicht aan na het eten van maar 2 maaltijden per dag? ik kan zoveel eten als ik wil en echt helemaal niks bijkomen manIk doe sinds kort OMAD dus ik ga sowieso aankomen tijdens ramadan omdat je dan twee keer per dag eet. Vroeger viel ik wel af door de ramadan maar ik was vroeger ook altijd dun. En klopt ja, watergewicht ben ik al verloren denk ik? Omdat ik een week of 3 geleden begon met afvallen maar moet erbij zeggen dat ik heel langzaam afviel. Ik verloor 5 kg in 2 (en een half?) weken. Zoals je merkt, is dat weinig voor me omdat ik 3.3 kg in 6 dagen ben afgevallen.
Wel als ik het blijf doen voor ren maand. En jeetje, je hebt geluk. Vroeger had ik wel precies hetzelfde. Ik at zoveel goyslop en ik dronk alleen maar frisdrank enzo, alsnog was ik de magerste persoon van de klas, zelfs de meisjes wogen meer dan mij, besef. Nee, ik deed alleen via dieet deze 6 dagen, maar toen ik naar de gym ging, deed ik wel wat cardio, ja. Train je zelf ook?Kom je al gewicht aan na het eten van maar 2 maaltijden per dag? ik kan zoveel eten als ik wil en echt helemaal niks bijkomen man
5kg verliezen is goeie progress maar vergeleken met hvl je hebt verloren in die 6 dagen is dat wel beetje weinig idd. Doe je ook cardio?
De nadelen van ouder wordenWel als ik het blijf doen voor ren maand. En jeetje, je hebt geluk. Vroeger had ik wel precies hetzelfde. Ik at zoveel goyslop en ik dronk alleen maar frisdrank enzo, alsnog was ik de magerste persoon van de klas,
hahah wthh bro hvl woog je ongvrzelfs de meisjes wogen meer dan mij, besef.
Mirin is wel heel goede progress voor dieet alleenNee, ik deed alleen via dieet deze 6 dagen, maar toen ik naar de gym ging, deed ik wel wat cardio, ja
jaman heb je nog nooit mijn fysiek gezien? ik ga al ongeveer 2 jaar naar de gym. Train je zelf ook?
Het gekke is dus dat onze metabolisme niet zoveel veranderd zodra we ouder worden. Het komt omdat we minder bewegen. En het klopt ook. Vroeger fietste ik elke dag naar school en weer terug, en had ik ook elke week gym. Was fysiek veel actiever dan nu.De nadelen van ouder worden![]()
Hahaha in groep 8 woog ik 29 kg. En op de middelbare woog ik bijvoorbeeld 46kg terwijl de meisjes 55kg waren.hahah wthh bro hvl woog je ongvr
Dankjewel bhai. Ik ga denk ik wel richting de 70kg kunnen voordat de ramadan komt, hoop ik.Mirin is wel heel goede progress voor dieet alleen
Nee bhai nog nooit gezien. PM maar foto's als je wil.jaman heb je nog nooit mijn fysiek gezien? ik ga al ongeveer 2 jaar naar de gym
ohh ik d8 dat het iets te maken had met onze metabolisme, heel interessantHet gekke is dus dat onze metabolisme niet zoveel veranderd zodra we ouder worden. Het komt omdat we minder bewegen. En het klopt ook. Vroeger fietste ik elke dag naar school en weer terug, en had ik ook elke week gym. Was fysiek veel actiever dan nu.
WATHahaha in groep 8 woog ik 29 kg. En op de middelbare woog ik bijvoorbeeld 46kg terwijl de meisjes 55kg waren.
inshallah haal je het wel brahDankjewel bhai. Ik ga denk ik wel richting de 70kg kunnen voordat de ramadan komt, hoop ik.
heb jammer genoeg geen fotos op pc, ik stuur morgen welNee bhai nog nooit gezien. PM maar foto's als je wil.