Join 65,000+ Looksmaxxing Members!

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

my room smells like rice with chicken

Register to hide this ad
Wtf nafri card revoked

You are now south Asian

i feel honored now cuz u claim me as one of yall🥰 thanks bhaijaan
Jokes aside I met a Moroccan from Casablanca and he looked very South Asian. He said so himself lol.

Hij flext op me omdat ik 6 dagen niks heb gegeten
Crazy doorzettingsvermogen. Ik kan geen 1 dag zonder chocobroodjes te eten 🫡

Jokes aside I met a Moroccan from Casablanca and he looked very South Asian. He said so himself lol.
well tbh ppl from casablanca shouldnt even be considered moroccan lol theyre heavily mixed with arabs and subsaharans
i know this guy from casablanca and he calls me 'white' cuz im not a mixed mutt like him

hebje doodserieus al 6 dagen niks gegeten ofwat
trouwens how is the cut going
Ja bhai vandaag was de 6e dag maar ik heb vanavond gegeten omdat ik honger had

Ben 3.3 kilo afgevallen in die dagen haha

Ik ben van 85 kg naar 77 kg gegaan maar heb nog minstens 10 kg te gaan

Kijken of het lukt voor de ramadan

Crazy doorzettingsvermogen. Ik kan geen 1 dag zonder chocobroodjes te eten 🫡
In het begin is het lastig maar ik heb dit vaker gedaan dus is het een makkie

well tbh ppl from casablanca shouldnt even be considered moroccan lol theyre heavily mixed with arabs and subsaharans
i know this guy from casablanca and he calls me 'white' cuz im not a mixed mutt like him
Woah I didn’t know that bhai.

Ja bhai vandaag was de 6e dag maar ik heb vanavond gegeten omdat ik honger had

Ben 3.3 kilo afgevallen in die dagen haha

Ik ben van 85 kg naar 77 kg gegaan maar heb nog minstens 10 kg te gaan

Kijken of het lukt voor de ramadan
3.3 kg verloren in een paar dagen is crazy bro keep it up

3.3 kg verloren in een paar dagen is crazy bro keep it up
Dankjewel bhaijaan ik ga nu niet meer een dag of meerder dagen niks eten. Ik ga binnenkort nog wat goyslop eten maar daarna ga ik elke dag alleen soep eten tot ramadan. Dus vanaf zondag of zo tot en met ramadan.

gengar in his looksmaxxing arc:blobdance:thats what i like to see
Van kk lelijk en dik naar kk lelijk en dun 🤣
Ik doe het omdat ik nooit dik was, is pas sinds de laatste jaren aan de gang

Dankjewel bhaijaan ik ga nu niet meer een dag of meerder dagen niks eten. Ik ga binnenkort nog wat goyslop eten maar daarna ga ik elke dag alleen soep eten tot ramadan. Dus vanaf zondag of zo tot en met ramadan.
ja dat is beter man niet te streng zijn over jezelf zolang je in een calorie deficit zit benje goed

ja dat is beter man niet te streng zijn over jezelf zolang je in een calorie deficit zit benje goed
Ja idd, ik bedoel het levert resultaten maar het is wisselvallig. Soms verlies je 1kg in 1 dag, en dan is het ineens slechts 0.2kg de volgende dag.. anyway val jij af of kom je aan tijdens de ramadan?

why are u eating in ur room n***a
cuz im a truecel f*g who hates sitting at the dinner table with his family and would rather spend his time alone

cuz im a truecel f*g who hates sitting at the dinner table with his family and would rather spend his time alone
ye thats what i thought

Ja idd, ik bedoel het levert resultaten maar het is wisselvallig. Soms verlies je 1kg in 1 dag, en dan is het ineens slechts 0.2kg de volgende dag.. anyway val jij af of kom je aan tijdens de ramadan?
zolang je gewicht verliest benje goed bezig tbh soms kan het ook zijn dat je meer massa verliest op een dag door waterweight
tbh ik val meestal af tijdens de ramadan maar dat is omdat ik heel snel vol geraak na het eten en dus niet zoveel kan eten na iftar want meestal spreid ik mijn maaltijden doorheen de dag
jij dan?

zolang je gewicht verliest benje goed bezig tbh soms kan het ook zijn dat je meer massa verliest op een dag door waterweight
tbh ik val meestal af tijdens de ramadan maar dat is omdat ik heel snel vol geraak na het eten en dus niet zoveel kan eten na iftar want meestal spreid ik mijn maaltijden doorheen de dag
jij dan?
Ik doe sinds kort OMAD dus ik ga sowieso aankomen tijdens ramadan omdat je dan twee keer per dag eet. Vroeger viel ik wel af door de ramadan maar ik was vroeger ook altijd dun. En klopt ja, watergewicht ben ik al verloren denk ik? Omdat ik een week of 3 geleden begon met afvallen maar moet erbij zeggen dat ik heel langzaam afviel. Ik verloor 5 kg in 2 (en een half?) weken. Zoals je merkt, is dat weinig voor me omdat ik 3.3 kg in 6 dagen ben afgevallen.

Ik doe sinds kort OMAD dus ik ga sowieso aankomen tijdens ramadan omdat je dan twee keer per dag eet. Vroeger viel ik wel af door de ramadan maar ik was vroeger ook altijd dun. En klopt ja, watergewicht ben ik al verloren denk ik? Omdat ik een week of 3 geleden begon met afvallen maar moet erbij zeggen dat ik heel langzaam afviel. Ik verloor 5 kg in 2 (en een half?) weken. Zoals je merkt, is dat weinig voor me omdat ik 3.3 kg in 6 dagen ben afgevallen.
Kom je al gewicht aan na het eten van maar 2 maaltijden per dag? ik kan zoveel eten als ik wil en echt helemaal niks bijkomen man
5kg verliezen is goeie progress maar vergeleken met hvl je hebt verloren in die 6 dagen is dat wel beetje weinig idd. Doe je ook cardio?

Kom je al gewicht aan na het eten van maar 2 maaltijden per dag? ik kan zoveel eten als ik wil en echt helemaal niks bijkomen man
5kg verliezen is goeie progress maar vergeleken met hvl je hebt verloren in die 6 dagen is dat wel beetje weinig idd. Doe je ook cardio?
Wel als ik het blijf doen voor ren maand. En jeetje, je hebt geluk. Vroeger had ik wel precies hetzelfde. Ik at zoveel goyslop en ik dronk alleen maar frisdrank enzo, alsnog was ik de magerste persoon van de klas, zelfs de meisjes wogen meer dan mij, besef. Nee, ik deed alleen via dieet deze 6 dagen, maar toen ik naar de gym ging, deed ik wel wat cardio, ja. Train je zelf ook?

Wel als ik het blijf doen voor ren maand. En jeetje, je hebt geluk. Vroeger had ik wel precies hetzelfde. Ik at zoveel goyslop en ik dronk alleen maar frisdrank enzo, alsnog was ik de magerste persoon van de klas,
De nadelen van ouder worden 💔
zelfs de meisjes wogen meer dan mij, besef.
hahah wthh bro hvl woog je ongvr
Nee, ik deed alleen via dieet deze 6 dagen, maar toen ik naar de gym ging, deed ik wel wat cardio, ja
Mirin is wel heel goede progress voor dieet alleen
. Train je zelf ook?
jaman heb je nog nooit mijn fysiek gezien? ik ga al ongeveer 2 jaar naar de gym

De nadelen van ouder worden 💔
Het gekke is dus dat onze metabolisme niet zoveel veranderd zodra we ouder worden. Het komt omdat we minder bewegen. En het klopt ook. Vroeger fietste ik elke dag naar school en weer terug, en had ik ook elke week gym. Was fysiek veel actiever dan nu.
hahah wthh bro hvl woog je ongvr
Hahaha in groep 8 woog ik 29 kg. En op de middelbare woog ik bijvoorbeeld 46kg terwijl de meisjes 55kg waren.
Mirin is wel heel goede progress voor dieet alleen
Dankjewel bhai. Ik ga denk ik wel richting de 70kg kunnen voordat de ramadan komt, hoop ik.
jaman heb je nog nooit mijn fysiek gezien? ik ga al ongeveer 2 jaar naar de gym
Nee bhai nog nooit gezien. PM maar foto's als je wil.

Het gekke is dus dat onze metabolisme niet zoveel veranderd zodra we ouder worden. Het komt omdat we minder bewegen. En het klopt ook. Vroeger fietste ik elke dag naar school en weer terug, en had ik ook elke week gym. Was fysiek veel actiever dan nu.
ohh ik d8 dat het iets te maken had met onze metabolisme, heel interessant
Hahaha in groep 8 woog ik 29 kg. En op de middelbare woog ik bijvoorbeeld 46kg terwijl de meisjes 55kg waren.
WAT 💀 46kg in middelbaar is echt ongelooflijk bro
Dankjewel bhai. Ik ga denk ik wel richting de 70kg kunnen voordat de ramadan komt, hoop ik.
inshallah haal je het wel brah
Nee bhai nog nooit gezien. PM maar foto's als je wil.
heb jammer genoeg geen fotos op pc, ik stuur morgen wel

Users who are viewing this thread

Back