Join 70,000+ Looksmaxxing Members!

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

Opzoek naar mensen uit Belgisch-Limburg

Robbe264

New member
Time Online
59m 5s
Ik ben opzoek naar mensen uit Belgisch-Limburg binnen de Looksmaxxing community die me wat meer kunnen vertellen over hun ervaringen. Waarom looksmaxxing zo belangrijk voor hun is en wat ze zelf doen om hun uiterlijk te verbeteren?

Wie kan me helpen en wil zijn verhaal delen? Laat het me weten en dan nemen we contact op.

Groetjes,

Robbe

Register to hide this ad
Ben je een soort enquête aan het doen of een rapport of iets dergelijks aan het maken?

Ik ben opzoek naar mensen uit Belgisch-Limburg binnen de Looksmaxxing community die me wat meer kunnen vertellen over hun ervaringen. Waarom looksmaxxing zo belangrijk voor hun is en wat ze zelf doen om hun uiterlijk te verbeteren?

Wie kan me helpen en wil zijn verhaal delen? Laat het me weten en dan nemen we contact op.

Groetjes,

Robbe
@Yani @Alfredo @yourfavLTB time to shine

Hey Robbe,

Toevallig kom ik uit Belgisch-Limburg. Stuur me een PM als je wilt praten.

Welkom op het forum 🫡

• Gold
Reactions: mus
laat me je de link van de video delen die alles begon

Dit waren de allereerste video's die op YouTube werden geplaatst en die de hele blackpill-ideologie begonnen
Je krijgt inzicht in waarom looksmaxxing überhaupt bestaat

Dit waren de allereerste video's die op YouTube werden geplaatst en die de hele blackpill-ideologie begonnen
Je krijgt inzicht in waarom looksmaxxing überhaupt bestaat
Bedankt voor het delen. Fascinerend hoe een paar video's zo iets groots in gang kunnen zetten.

Bedankt voor het delen. Fascinerend hoe een paar video's zo iets groots in gang kunnen zetten.
inderdaad is het zo, hoewel dit eigenlijk begon in 2010 toen een forum genaamd puahate werd gemaakt, pua staat voor "pickup artist", dus tijdens de jaren 2000 en 2010 was de pickup-cultuur vrij populair, maar het was een grote oplichterij, natuurlijk doet charme ertoe, maar uiterlijk doet er het meest toe, een paar mensen die duizenden betaalden en niet slaagden, maakten dit forum waar ze ontdekten dat het uiteindelijk allemaal om uiterlijk gaat. Vanaf dat moment is deze ideologie langzaam geëvolueerd tot wat we vandaag de dag als blackpill zien.

Users who are viewing this thread

• R
  • Shaktimaan
  • mus
Back