Join 70,000+ Looksmaxxing Members!

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

Problème de blancheur des dents

max55563

New member
Time Online
1h 18m
Salut, j'ai naturellement les dents assez jaunes (malgré le fait que je me lave les dents trois fois par jour)
J’aimerais savoir si vous avez déjà testé les bandelettes de blancheur de chez Action, avez-vous des conseils ou des alternatives à me donner ?

Register to hide this ad
@TonyDr tell him he should just go to the dentist and ask for teeth whitening or to look up Pneumo's teeth whitening guide on .org if he wants to do it DIY

Salut, j'ai naturellement les dents assez jaunes (malgré le fait que je me lave les dents trois fois par jour)
J’aimerais savoir si vous avez déjà testé les bandelettes de blancheur de chez Action, avez-vous des conseils ou des alternatives à me donner ?
Prends pas les action c’est de la merde

I'm new to the forum, whats .org?
Looksmax.org, one of the other looksmaxxing forums. There's a good DIY guide for teeth-whitening but that brings extra risks, just go to the dentist and pay for good results.

Les bandelettes vendues en France ne contiennent aucun agent blanchissant efficace.
Les seuls bandelettes capables de te donner des résultats convaincants utilisent du peroxide d'hydrogène, vendues uniquement aux USA donc tu dois passer par amazon.com usa.
Attention cependant prends les bandelettes les moins fortes possibles, ne t'amuses SURTOUT PAS à prendre les plus fortes ça va juste te rendre les dents ultra sensibles

L'autre solution c'est d'acheter du bicarbonate de soude et du peroxide d'hydrogène chez un droguiste, le mélanger pour faire une pâte et se brosser les chicos avec, sur plusieurs semaines.

Utilise quand même un dentifrice au fluor le soir pour prevenir les caries

Users who are viewing this thread

• kys
  • chudpreet
  • ecoli
Back