- Solutions
- 1
ik i was just fn with youim a Good Kid Chiil
enjoy your day c ya
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik i was just fn with youim a Good Kid Chiil
dude every time i make a joke u take it seriously lol, cya thoik i was just fn with you
enjoy your day c ya
im autistic it happens dont take it to heartdude every time i make a joke u take it seriously lol, cya tho
ich stimme dir komplett zueh kamerad eis subforum für jede vode 26 kanton sött de @TonyDr inemache de geili siech
Speak in german for the german canton, speak french for the Belgian and swiss canton buddy boyo@TonyDr mach Eus en schwiizer subforum lil bro oder ich fass dich da ah wo die sunne nd scheint @paul.jynx
makes sense but breaks my heartSpeak in german for the german canton, speak french for the Belgian and swiss canton buddy boyo
Ich Chan du fette bastardswiss german has no official spelling so yall cant decypher what i said unless you find another swiss person
Bahahaha Cage die nighas sunt acc funny uf shitpost.com@TonyDr mach Eus en schwiizer subforum lil bro oder ich fass dich da ah wo die sunne nd scheint @paul.jynx
Nighaja sie nennet mich räuber hotzeplotz die dummi furie lutscht so guet ich glaub min hode plotzt. ich bin kein grosse fan vo dumme lüüt ja lieber seg ich nd zviel aber no lieber seg ich nd nüt.
Muesmer glaub eifach rammstei aaloose dassi mal die scheisse erledige
chash sicher nöd verzell kei seich, bish wücki au en schwiezerIch Chan du fette bastard
hello guys i will talk to myself before im heading outSali zeme ich füehr da churz no paar selbstgspräch bevor ich mich verpisse
i should clean my room, shower and brush my teeth but i really dont wanna rn, but i cant just ldar im not a bum im a true swiss patriotIch mues nacher mis Zimmer uufruume, dusche und zäh butze so kei bock eigentlich, aber was sölli mache eifach verotte ohni es mache.
sicher nöd ich bin doch kein penner sonder en wahre helveti
its spawining season, soon i have to empty my balls, lets see if i find a woman until then that gurgles my ballsackEs ish Laichziit wieder mal bald muessi sho mini eier entleere mal luege ob ich bis den es frou finde wo mer a mine klöte gurglet
tonydr create a swiss subforum lil bro or i will touch you where the sun doesnt shine@TonyDr mach Eus en schwiizer subforum lil bro oder ich fass dich da ah wo die sunne nd scheint @paul.jynx
Cagetonydr create a swiss subforum lil bro or i will touch you where the sun doesnt shine
This is Swiss German not Austrian you total IdiotDas isch schwiezerisch nd österriichisch du vollpfoste
For gods sake where is the swiss german subsection, i think im gonna loose myselfGopferdammisiech wo isch d Mundart Subsection, ich glaub mir hauts bald de nuggi uuse.
Es isch eh Frechheit dasses Mundart Subforum nonig gitt ihr Globis.
Machet emal sust wirdi nurno meh grantig und fahr Auto und das wär schlecht bin nämlich en Aargauer
How did u just call my wonderful swiss german you imbecile bastard, this is my national language and its a great language not gibberisch, swiss german for fucks sakeWie hesch du grad mis gliebte Schwiezerdüütsch gnennt du arschgiige, das isch mini nationalsprach und sie isch wundrschön.
nüt gibberisch, schwiezerdüütsch tammi nonemal
du bist höchstens deutscher dein schweizer deutsch ist midJa du n****r frag daddy @zennn
Negger het dütsche kseit @paul.jynx ich Cage brodu bist höchstens deutscher dein schweizer deutsch ist mid
ish er au en schwiezer oder was sicher en thurgauerNegger het dütsche kseit @paul.jynx ich Cage bro
Heb fräss du Globi. Ich bin Deadass us Zug ayridu bist höchstens deutscher dein schweizer deutsch ist mid