Join 75,000+ Looksmaxxing Members!

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

this has to be the greatest song ever

Register to hide this ad
de tout l'ug tu mets 2slimey que zeus te punisse
2slimey il soulève n'importe qui dans le ug, Nettspend est buns, osamason est correct, Che est innovatif mais celui qui pousse le son loin c'est le roi du Mexique.

2slimey il soulève n'importe qui dans le ug, Nettspend est buns, osamason est correct, Che est innovatif mais celui qui pousse le son loin c'est le roi du Mexique.
mais frereo c'est quoi ca

plus " je vais avoir des acouphenes pendent 1 h " je dirais
"ChatGPT génère moi une réponse qui montre que je ne comprends pas le génie de 2slimey"

c'est clairement un artiste gag malheureusement , avec sa DA il sera jamais pris au sérieux

c'est clairement un artiste gag malheureusement , avec sa DA il sera jamais pris au sérieux
Fait moi confiance, il faut avoir un palais riche et cultivé pour comprendre le génie inventif de 2slimey. Il est la culmination de ce que le hip-hop industriel, le Power noise et la rage ont à offrir.

Fait moi confiance, il faut avoir un palais riche et cultivé pour comprendre le génie inventif de 2slimey. Il est la culmination de ce que le hip-hop industriel, le Power noise et la rage ont à offrir.
matt proxy est bien meilleur dans ce registre et est + versatile

Users who are viewing this thread

Back