Oekraïense vluchteling in nederland, hij spreekt geen woord nederlandsahahaha, wanneer? dat begint aardig dicht bij te komen
die gast is ook nederlands? ik zweer iederen op .org is een nederlander.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oekraïense vluchteling in nederland, hij spreekt geen woord nederlandsahahaha, wanneer? dat begint aardig dicht bij te komen
die gast is ook nederlands? ik zweer iederen op .org is een nederlander.
Januari 2024 tot en met juni 2024. Ik studeerde op de HAN (Hogeschool van Arnhem en Nijmegen). Ik was de enige deathnik in de klas.ahahaha, wanneer? dat begint aardig dicht bij te komen
Send her my way I will steal less than the other guyYeah she is. Tall, blond and blue eyes
hahahahahaOekraïense vluchteling in nederland, hij spreekt geen woord nederlands
ja man, nijmegen is vol met blanke mensen(ik ook), maar vergeleken rotterdam en amsterdam is het echt opmerkelijk. en de han is letterlijk om de hoek.Januari 2024 tot en met juni 2024. Ik studeerde op de HAN (Hogeschool van Arnhem en Nijmegen). Ik was de enige deathnik in de klas.![]()
Ben jij blank?hahahahaha
ja man, nijmegen is vol met blanke mensen(ik ook), maar vergeleken rotterdam en amsterdam is het echt opmerkelijk. en de han is letterlijk om de hoek.
Ah nee mss is dat de foute school want m'n oma woont in zuid Rotterda maar kweet wel dat die school nieuw is en eerst een ziekenhuis was, en ik heb echt geen idee waar m'n opa precies woont maar hij woont zo naast een hele grote park met veel sportmachinesOh, da's in Rotterdam-West. Een vriend van mij studeerde op Erasmiaans in de brugklas en daarna moest hij naar de middelbare in Schiebroek. Bedoel je de Basic-Fit in de stad? Bij tramhalte Weena daar?
Misschien heb je me wel eens gezien. Ik was er elke maandag in principe. Ja, ik merkte ook dat Nijmegen vol met blanke mensen was, maar ik vond het wel fijn daar. Ik ervaarde geen racisme, iedereen was hartstikke aardig. Minder koel dan in plaatsen zoals Rotterdam.ja man, nijmegen is vol met blanke mensen(ik ook), maar vergeleken rotterdam en amsterdam is het echt opmerkelijk. en de han is letterlijk om de hoek.
Oeps. Ik kan het verkeerd hebben, ja. Ik ken geen grote park met sportmachines. Weet je toevallig welke tramlijnen er in de buurt rijden?Ah nee mss is dat de foute school want m'n oma woont in zuid Rotterda maar kweet wel dat die school nieuw is en eerst een ziekenhuis was, en ik heb echt geen idee waar m'n opa precies woont maar hij woont zo naast een hele grote park met veel sportmachines
Nee echt geen idee sorry, als ik weet waar het is stuur ik je wel een pm enOeps. Ik kan het verkeerd hebben, ja. Ik ken geen grote park met sportmachines. Weet je toevallig welke tramlijnen er in de buurt rijden?
ja hahaBen jij blank?
misschien wel ja haha, meeste mensen hier zijn idd gwn fk aardig. heb er geen enkel probleem mee. maar woon wat vederop in een boerendorp maar mijn middelbare school waar ik nu naartoe ga (ben 18 cooked) is best wel dichtbij dus wellicht hebben we elkaar meerdere keren gezien, konden we gewoon een org meeting houdenMisschien heb je me wel eens gezien. Ik was er elke maandag in principe. Ja, ik merkte ook dat Nijmegen vol met blanke mensen was, maar ik vond het wel fijn daar. Ik ervaarde geen racisme, iedereen was hartstikke aardig. Minder koel dan in plaatsen zoals Rotterdam.
Okay, klinkt goed. Misschien moet je eens verhuizen naar Rotterdam. Dan ga je een mocro badboy worden.Nee echt geen idee sorry, als ik weet waar het is stuur ik je wel een pm en
Zou wel gezellig zijn geweest. Anders kunnen we altijd in Rotterdam chillebillen.misschien wel ja haha, meeste mensen hier zijn idd gwn fk aardig. heb er geen enkel probleem mee. maar woon wat vederop in een boerendorp maar mijn middelbare school waar ik nu naartoe ga (ben 18 cooked) is best wel dichtbij dus wellicht hebben we elkaar meerdere keren gezien, konden we gewoon een org meeting houden
ey, al is er ooit nog een meetup is lmk. ill be thereZou wel gezellig zijn geweest. Anders kunnen we altijd in Rotterdam chillebillen.![]()
Haha ik ga meestal naar zuid-roffa en eerlijk gezegd kben blij dat ik daar niet woonOkay, klinkt goed. Misschien moet je eens verhuizen naar Rotterdam. Dan ga je een mocro badboy worden
Om iedereen te moggen?ey, al is er ooit nog een meetup is lmk. ill be there
Waarom?Haha ik ga meestal naar zuid-roffa en eerlijk gezegd kben blij dat ik daar niet woon
Heb jij mijn gezicht ooit gezien gengy?Om iedereen te moggen?![]()
Nee, ook niet. Stuur maar eens een PM zou ik zeggen als je bereid bent.Heb jij mijn gezicht ooit gezien gengy?