Join 44,200+ Looksmaxxing Members!

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

Its almost 2 in the night

Oekraïense vluchteling in nederland, hij spreekt geen woord nederlands
hahahahaha
Januari 2024 tot en met juni 2024. Ik studeerde op de HAN (Hogeschool van Arnhem en Nijmegen). Ik was de enige deathnik in de klas. :kekw:
ja man, nijmegen is vol met blanke mensen(ik ook), maar vergeleken rotterdam en amsterdam is het echt opmerkelijk. en de han is letterlijk om de hoek.

Oh, da's in Rotterdam-West. Een vriend van mij studeerde op Erasmiaans in de brugklas en daarna moest hij naar de middelbare in Schiebroek. Bedoel je de Basic-Fit in de stad? Bij tramhalte Weena daar?
Ah nee mss is dat de foute school want m'n oma woont in zuid Rotterda maar kweet wel dat die school nieuw is en eerst een ziekenhuis was, en ik heb echt geen idee waar m'n opa precies woont maar hij woont zo naast een hele grote park met veel sportmachines

ja man, nijmegen is vol met blanke mensen(ik ook), maar vergeleken rotterdam en amsterdam is het echt opmerkelijk. en de han is letterlijk om de hoek.
Misschien heb je me wel eens gezien. Ik was er elke maandag in principe. Ja, ik merkte ook dat Nijmegen vol met blanke mensen was, maar ik vond het wel fijn daar. Ik ervaarde geen racisme, iedereen was hartstikke aardig. Minder koel dan in plaatsen zoals Rotterdam.

Ah nee mss is dat de foute school want m'n oma woont in zuid Rotterda maar kweet wel dat die school nieuw is en eerst een ziekenhuis was, en ik heb echt geen idee waar m'n opa precies woont maar hij woont zo naast een hele grote park met veel sportmachines
Oeps. Ik kan het verkeerd hebben, ja. Ik ken geen grote park met sportmachines. Weet je toevallig welke tramlijnen er in de buurt rijden?

Ben jij blank?
ja haha
Misschien heb je me wel eens gezien. Ik was er elke maandag in principe. Ja, ik merkte ook dat Nijmegen vol met blanke mensen was, maar ik vond het wel fijn daar. Ik ervaarde geen racisme, iedereen was hartstikke aardig. Minder koel dan in plaatsen zoals Rotterdam.
misschien wel ja haha, meeste mensen hier zijn idd gwn fk aardig. heb er geen enkel probleem mee. maar woon wat vederop in een boerendorp maar mijn middelbare school waar ik nu naartoe ga (ben 18 cooked) is best wel dichtbij dus wellicht hebben we elkaar meerdere keren gezien, konden we gewoon een org meeting houden

misschien wel ja haha, meeste mensen hier zijn idd gwn fk aardig. heb er geen enkel probleem mee. maar woon wat vederop in een boerendorp maar mijn middelbare school waar ik nu naartoe ga (ben 18 cooked) is best wel dichtbij dus wellicht hebben we elkaar meerdere keren gezien, konden we gewoon een org meeting houden
Zou wel gezellig zijn geweest. Anders kunnen we altijd in Rotterdam chillebillen. :poggers:

Back