Join 58,000+ Looksmaxxing Members!

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

Perks of being a 30 year old man

Hahaha jeetje. Ik wist ook niet dat je Nederlands was. Ik woon zelf in Rotterdam. En jij?
utrecht, leuk om te weten! mss ligt t aan mn perspectief maar ik al 7-8 nederlandes/belgen hier gezien, best grappig

utrecht, leuk om te weten! mss ligt t aan mn perspectief maar ik al 7-8 nederlandes/belgen hier gezien, best grappig
Ja, dat is zeker grappig. Het is zo’n kleine kikkerland maar ondertussen heeft .org bijvoorbeeld een handvol Nederlandse moderators en administrators. XD

Utrecht? Nice, ik ben daar soms. Ik zat trouwens een tijdje op Hogeschool Utrecht, in begin 2020.

Gisteren was ik in Den Haag. Ik liep langs de Tweede Kamer en je had een aantal gewapende marechaussee daar staan. Mijn vriend zegt tegen mij “Ik geef je €5 als je zijn rifle afpakt.” Ik zei meteen “Ik heb niks aan die vijf euro, ik word gelijk neergeschoten.” 🤣

Idk what this means but why are there so many n*****s speaking this langauge here
He said to me “kill yourself Gengar, you’re a worthless piece of shit” and I just answered “yes, you’re right” but in a more elaborate way.

Ja, dat is zeker grappig. Het is zo’n kleine kikkerland maar ondertussen heeft .org bijvoorbeeld een handvol Nederlandse moderators en administrators. XD
valt me idd op ja

trouwens waar ga je college/lesgeven?

IMG_2727.jpeg

valt me idd op ja

trouwens waar ga je college/lesgeven?
Buiten de randstad! Ik heb een stageplek kunnen regelen, gelukkig. Alleen het enige nadeel is dat ik veel moet reizen. Maar dat maakt niet uit, het is voor mijn studie. :)

Buiten de randstad! Ik heb een stageplek kunnen regelen, gelukkig. Alleen het enige nadeel is dat ik veel moet reizen. Maar dat maakt niet uit, het is voor mijn studie. :)
aa, stage dus, fijn dat je een plek hebt kunnen regelen. Welk vak/specialiteit als ik vragen mag?

aa, stage dus, fijn dat je een plek hebt kunnen regelen. Welk vak/specialiteit als ik vragen mag?
Tuurlijk mag je dat vragen! Ik doe de lerarenopleiding Engels. Ik mag de onderbouw les gaan geven maar niet de bovenbouw. Daar moet je een master voor doen. Wat voor opleiding doe jij?

Users who are viewing this thread

Back