Join 75,000+ Looksmaxxing Members!

Register a FREE account today to become a member. Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox.

• DISCLAIMER: DO NOT ATTEMPT TREATMENT WITHOUT LICENCED MEDICAL CONSULTATION AND SUPERVISION

This is a public discussion forum. The owners, staff, and users of this website ARE NOT engaged in rendering professional services to the individual reader. DO NOT use the content of this website as an alternative to personal examination and advice from licenced healthcare providers. DO NOT begin, delay, or discontinue treatments and/or exercises without licenced medical supervision. Learn more

Ist es vorbei?

Ardikanel

Soft Maxxing
Online time
7h 27m
Bin 15 und versuche halt so hart wie möglich zu softmaxxen mit alles ich bin 1,83 wiege ungefähr 78 kg und treibe Sport Ernähre mich mittelmäßig gut brauche lowk Feedback was ich alles verbessern kann

Attachments

• IMG_6046.webp
    IMG_6046.webp
    75.9 KB · Views: 22
  • IMG_6047.webp
    IMG_6047.webp
    147.1 KB · Views: 19
Register to hide this ad
Where are your eyes n***a

Nimm ab, finde passende Frisur, Nasen op wird wohl sein müssen..mehr kann man sagen wenn man auch deine Augen sieht.

Nimm ab, finde passende Frisur, Nasen op wird wohl sein müssen..mehr kann man sagen wenn man auch deine Augen sieh
Nimm ab, finde passende Frisur, Nasen op wird wohl sein müssen..mehr kann man sagen wenn man auch deine Augen sieht.
Wer gut wen du was gegen Augenringe hast

Attachments

• IMG_6045.webp
    IMG_6045.webp
    157.7 KB · Views: 17
Also als erstes das was ich dir schon gesagt hab..Augenringe ist immer sehr schwer. Schläfst du genug?

Also als erstes das was ich dir schon gesagt hab..Augenringe ist immer sehr schwer. Schläfst du genug?
Ja ich bekomme immer meine 7/9 Stunden rein benutze mehrmals Eis Roller alles aber sie gehen nd weg

Users who are viewing this thread

Back